Z ARCHIWUM X

1. Data: 2006-06-15 17:14:43

Temat: Z ARCHIWUM X
Od: "Kasia" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęło się 6 lat temu.
Po każdej miesiączce mam TYDZIEŃ WYJĘTY Z ŻYCIORYSU.
Niesamowity ból pojawia sięw dolnej części brzucha po lewej stronie
i promieniuje w kierunku biodra i pleców.
Poza bólem (dławionym mnóstwem prochów) czuję się bardzo osłabiona,
rozbita -
jakbym przez te dni miała stan podgorączkowy.
Często pojawiają się nudności, ogólna nadwrażliwość na ból
i problemy z wypróżnianiem (kolki, zaparcia albo biegunki).
Przez te 6 lat odwiedziłam kilku internistów i kilku ginekologów.
Podstawowe badania krwi i moczu, USG jamy brzusznej, USG dopochwowe...
I N I C. NIC pani nie jest ( !?)
Powoli przestaję wierzyć, że ktoś może mi pomóc...

Kasia
34 lata

***
Na wieki wieków ENTER

2. Data: 2006-06-15 18:42:50

Temat: Re: Z ARCHIWUM X
Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> [...]
> I N I C. NIC pani nie jest ( !?)
> Powoli przestaję wierzyć, że ktoś może mi pomóc...

A może to psychogenne? Spróbuj odwiedzić psychologa albo psychiatrę -
być może spotkali się z podobnymi przypadkami i podpowiedzą ci coś.
Piszę serio - nie nabijam się.

3. Data: 2006-06-15 20:06:04

Od: "siliana ." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <n...@a...pl> napisał(a):

> Zaczęło się 6 lat temu.
> Po każdej miesiączce mam TYDZIEŃ WYJĘTY Z ŻYCIORYSU.

nie jestem lekarzem, ale mi przyszly do glowy 2 rzeczy. poczytaj o nich.
- zespol jelita drazliwego
- endometrioza

nie wiem, czy ty to masz, ale skoro mowisz, ze lekarze bezradni, to mi
przypomina mnie, jak wiele lat ladowalam na pogotowiu z bolem brzucha,
wszystkie wyniki w normie, a po latach trafilam w koncu i przypadkiem na
dobrego lekarza, ktory stwierdzil to jelito. jak poczytalam objawy, to
wszystko pasuje jak ulal.

czeste stolce
ropień na dziąśle
Morfoligia
kroplówka igłą - jak włożyć końcówkę igły w rurkę od kroplówki
Nagła blizna na szyi jak od przypalenia żelazkiem ?