zapalenie gardla?

1. Data: 2002-04-02 12:48:56

Temat: zapalenie gardla?
Od: "Michal Adamczewski" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Trafia mi sie kilka razy w kazdej zimy (drugi rok)
niepryjemna przypadlosc.
Zaczyna sie bolem gardla przy przelykaniu,
czasem do tego temperatura, potem jeszcze katar.
Zawsze ide szybko do lekarza i dostaje antybiotyk.
Wlasciwie nie wiem czy jest to zapalenie gardla,
lekarz rodzinny przepisuje najczesciej
amkosycyline. Na pytanie o przyczyne odpowiada,
ze powinnienem nosic szalik.
Nie sadze, ze to bylo normalne (szalik nosze -:)),
Gdzie szukac przyczyny?

pozd.
Michal

2. Data: 2002-04-02 21:49:11

Temat: Re: zapalenie gardla?
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Adamczewski napisał(a):

> [...]
> amkosycyline. Na pytanie o przyczyne odpowiada,
> ze powinnienem nosic szalik.
> Nie sadze, ze to bylo normalne (szalik nosze -:)),

Przestań brać antybiotyki, to i te zapalenia gardła Ci przejdą........tak jak
mnie.
Mam w domu zawsze pod ręką Tantym Verde i jak coś z gardłem się zaczyna ( np.
swędzenia, czy drapanie w gardle) to od razu zastosuje ( 1 raz) T.V. i
przechodzi....Teraz już nawet nie pamiętam, kiedy ostatnio gardło mnie bolało
:-)

Kaja

Szczepionka przeciwgronkowcowa
zimne rece?
silny ból kolana, skrzywienie nogi w łydce
Stres - kiedy prozac, a może coś innego?
zapalenie zatok - czym potraktować?