Stres - kiedy prozac, a może coś innego?

1. Data: 2002-04-02 08:19:41

Temat: Stres - kiedy prozac, a może coś innego?
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, Mam od dłuższego czasu chandrę, jestem rozdrażniona i jest jeszcze kilka
rzeczy utrudniających mi życie. To że sobie nie radzę ze stresem, to wiem, w
dodatku nie przewiduję w najbliższym czasie końca kłopotów. Nie wiem czy
zdecydować się na jakieś tabletki (prozac?), nigdy nic podobnego nie brałam
(pomijając ziołowe uspokajające ...) - czy to w ogóle jest w stanie trochę
ulżyć i czy może dać mi trochę siły żeby sobie poradzić? Czy ktoś to stosował?
Nie chcę się od niczego uzależnić. Ewentualnie do jakiego iść lekarza po
receptę - ogólnego? I proszę nie odsyłajcie mnie do psychologa ... to nic nie
da. Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc, Gosia

2. Data: 2002-04-02 09:27:40

Temat: RE: Stres - kiedy prozac, a możecoś innego?
Od: n...@p...onet.pl (Mirek) szukaj wiadomości tego autora

>Witam, Mam od dłuższego czasu chandrę, jestem rozdrażniona i jest
>jeszcze kilka
>rzeczy utrudniających mi życie.
Witam również. Na ten stan prozac jerst raczej niewskazany bo moze
rozdraznic Cie jeszcze bardziej. Proponowalbym najpierw lekarza ogolnego
i niech on przepisze jakis lek antydepresyjny ale o nieco uspokajajacym
dzialaniu - np. doxepin, pramolan, lerivon a dopiero pozniej (lub razem
z nim ) prozac.

Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]

3. Data: 2002-04-02 16:17:43

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i niech on przepisze jakis lek antydepresyjny ale o nieco uspokajajacym
> dzialaniu - np. doxepin, pramolan, lerivon a dopiero pozniej (lub razem

Witam rowniez.
To zbyt zlozony problem aby go rozwiazac jakas tabletka. Czesto jego
przyczyna jest bezsilnosc zwiazana z naduzywaniem naszej wolnosci osobistej
ktorej nie umiemy chronic. Proponuje siegnac po cwiczenia relaksacyjne typu
autogenny trening Szulca.
ben

4. Data: 2002-04-03 06:52:14

Temat: Re: Stres - kiedy prozac, a możeco? innego?
Od: "Raf" <r...@2...tw> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ben" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
osobistej
> ktorej nie umiemy chronic. Proponuje siegnac po cwiczenia relaksacyjne

Witam.
Skad wziac jakies informacje o tym treningu Szulca? Niewiele tego w sieci
znalazlem...

--
Zmien tw na pl w koncowce maila
Pozdrowka

5. Data: 2002-04-03 19:15:54

Od: "Ben" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raf" <r...@2...tw> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Witam.
> Skad wziac jakies informacje o tym treningu Szulca? Niewiele tego w sieci

Jesli jestes zainteresowany wydlubie od znajomej jakis kontakt z kims kto
prowadzi taki trening. W ksiegarniach pt. zdrowa zywnosc powinny byc tego
typu publikacje na pulce dotyczacej relaksacji. Jest jeszcze ciekawa strona
ktora moze ci pomoc ale nie nadaje sie do publikacji na grupie. Jesli sie
zdecydujesz pogadac o tym prosze o kontakt na priwa.
ben

zapalenie zatok - czym potraktować?
Bylo o kregoslupie i rowerze. Teraz - ile jezdzic rekreacyjnie?
czyszczenie kamienia nazębednego w ciazy - mozna?
alergia
IRS 19