alergia

1. Data: 2002-04-01 17:34:11

Temat: alergia
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie
mam nastepujace pytanie
jestem uczylony na wiele roznych pylkow, jednak nie na siersc. czy moge miec
psa? czy moze sie u mnie rozwinac nadwrazliwosc na psi alergen, czy dostepny
obecnie szeroki wybor lekow przeciwalergicznych moze temu zapobiec?
dziekuje z gory za odpowiedz
McKwack

McKwack
GG#128877

2. Data: 2002-04-01 17:55:11

Temat: Re: alergia
Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Apr 2002 19:34:11 +0200, McKwack <m...@n...net> wrote:

> [...]
>miec psa? czy moze sie u mnie rozwinac nadwrazliwosc na psi alergen, czy
>dostepny obecnie szeroki wybor lekow przeciwalergicznych moze temu

Też jestem uczulony na różne pyłki i lekarka powiedziała mi, że jak będę
miał psa, to za jakiś czas będę uczulony również na psa. Jak będę miał
materac z końskim włosiem, to również za jakiś czas będę na nie uczulony, to
samo z kotem, królikiem, pierzem, kurzem i innymi rzeczami, na które ludzie
bywają uczuleni. Podobno lepiej jest unikać kontaktu z alergenami. A leki
przeciwalergiczne to chyba leczą tylko objawy, a nie samą alergię. Ja po
trzech latach leczenia nie mam prawie żadnych objawów, ale w testach wyszło
mi, że alergia raczej się rozwija i poszerza (doszły drzewa i roztocza, na
które wcześniej nie byłem uczulony, a reakcja na pyłki traw jest większa niż
na początku leczenia, tzn. bąbel w miejscu próby jest większy, chociaż w
sezonie nie boli mnie już gardło).

Paweł

3. Data: 2002-04-02 09:17:19

Temat: Odp: alergia
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Też jestem uczulony na różne pyłki i lekarka powiedziała mi, że jak będę
> miał psa, to za jakiś czas będę uczulony również na psa.

thx, tego sie wlasnie obawialem.
bede musial zaczac odkladac na pieska firmy SONY :)
moze jednak ktos slyszal o lekach hamujacych rozwoj alergii?
pozdro
mckwack

4. Data: 2002-04-02 09:36:56

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł Paroń" wrote:

> [...]
> bywają uczuleni. Podobno lepiej jest unikać kontaktu z alergenami. <ciach>

To chyba nie jest do konca prawda. Jestem alergikiem; uczulona na praktycznie
wszystkie
pylki drzew, zboz, chwastow itp.
Mialam psa przez 13 lat i nie uczulilam sie na siersc psa. Testy nie wykazaly
zadnych zmian
w tym kierunku. Tak wiec jezeli teraz nie jestes uczulony na siersc psa to
spokojnie mozesz
przygarnac jakiegos milego czworonoga.

Pozdrawiam,
Mich

5. Data: 2002-04-03 08:12:08

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
| zadnych zmian
| w tym kierunku. Tak wiec jezeli teraz nie jestes uczulony na siersc psa to

Moim zdaniem, jeden się nie uczuli a drugi uczuli. Jeżeli ktoś jest
odpowiedzialny to w takiej sytuacji nie bierze psa. Ale bardziej niż sierść,
u psa uczula ślina. Nie jestem uczulona na sierść ale jestem uczulona na
ślinę.
Pozdrawiam Teresa

IRS 19
Okulary przy komputerze