zapiekanka pychota

1. Data: 2003-03-07 12:25:17

Temat: Re: zapiekanka pychota
Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:2473-1047038167@mail.hanslik.com.pl...
> daruj sobie, przecież to co wypisujesz nie ma sensu

To co ja wypisuje nie ma sensu ? Zrobilem tylko aluzje do lekarzy ktorzy
ostatnio slyna z "procentowego leczenia". Dla mnie wiec jest to tragiczna
sytuacja. Nie moja wina ze ktos to opacznie zrozumial. Inna sprawa jest atak
na moja osobe ze strony Joli. Matura ? Co to ma do rzeczy ? Moze zaczniemy
ocen w podstawowce poprzez liceum i studia ? Brak konsekwencji i logiki.
Genealizujac to nie atakujac Joli a rzucajac luzno aluzje/zart ( moze
czarny ) jako odzew napotykam z jej strony odpowiedz typu "zlosliwosc,
podlosc itp." . Ciekawe skad sie biora tacy ludzie pelni jadu, wypatrujacy
chwili by komus dowalic a najchetniej dowalac jak sie komus z zyciu wiedzie.
Czy oni czerpia z tego satysfakcje ? Jakies kompleksy ? Nie wiem i nie chce
wiedziec, za to chce sie trzymac od takich z daleka.
Pzdr.

1. Data: 2003-03-07 12:44:24

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy oni czerpia z tego satysfakcje ? Jakies kompleksy ? Nie wiem i nie chce
> wiedziec, za to chce sie trzymac od takich z daleka.

Dziwny czlowiek z Ciebie. Jola czlowiekiem pelni jadu? Jak mozesz pisac takie
rzeczy o czlowieku zupelnie bezpodstawnie? Kompleksy to raczej u Ciebie sie
objawiaja.

AniaR

1. Data: 2003-03-07 12:46:08

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... wiosna idzie

jeden drugiego nakręca, nie trzeba sie od razu zaperzać

pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-03-07 15:16:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 07 Mar 2003 11:27:27 +0100, Shrek
<j...@p...onet.pl> wrote:

>Sugeruje nalozyc na to jeszcze duzo imbiru i przykryc zoltym serkiem
>(moze byc tez taki podwedzany....
>Po wyjeciu z piekarnika, juz ew. tylko ketchup.... :D
>Ech... rozmarzylem sie....
>
>Pozdr.,
>Shrek

ten serek koniecznie niech bedzie starty - wtedy bedzie go
wszedzie troszke...no, moze niekoniecznei WSZEDZIE, ale na calej
bulce na pewno ;))

pierzu
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-10 07:58:42

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Potrzebne;
>    bulka wroclawska ( jest krotsza niz bagietka ale szersza i bardziej

Ja wczoraj zrobilam inna wersje zapiekanek. Bulke podobna do wyzej opisanej
(kupiona w Geancie pod nazwa "bulka piknikowa") przekroilam na pol,
posmarowalam maslem (z czosnkowym bylo by jeszcze lepsze, ale mialam malo
czasu), na to pieczarki w plasterki (surowe), troche wedliny wedzonej, ser
camembert w plasterki, przykrylam druga polowa bulki i do piekarnika na jakies
10 min. Bardzo smaczne, polecam.

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-13 16:36:10

Temat: Rozmówki polsko-polskie było: Re: zapiekanka pychota
Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b49e13$hjp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> bulka wroclawska ( jest krotsza niz bagietka ale
szersza i bardziej
> miesista)

a, znaczy angielka. i jest z normalnego, a nie "wacianego"
ciasta

Może wymienimy wiedzę na temat jak w różnych częściach
Polski nazywają się te same dania/produkty?
"ANGIELKA" to po łódzku. Kiedy mieszkałem na Śląsku
dowiedziałem się, że nazywa się to "weka" - tyz piknie.
A z łodzianizmów dorzucam jeszcze DRYGLE (praktycznie już
nie używane) - czyli zimne nóżki. Innym regionalizmem (też
już w zaniku) jest nazywanie grochem również fasoli.

Rafał
GG #95230
===================
Nie jemy po to, aby żyć.
Żyjemy po to, aby jeść.

1. Data: 2003-03-14 19:59:24

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tenpa Dhargye wystukał w wiadomości <b4t8tv$t19$1@news.onet.pl>:

> Innym regionalizmem (też
> już w zaniku) jest nazywanie grochem również fasoli.

Mój małżonek tak mówi a mnie mnie to przyprawia o drgawki. :>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-14 20:05:36

Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.rec.kuchnia, Jo'Asia <J...@r...art.pl> wrote:

>Mój małżonek tak mówi a mnie mnie to przyprawia o drgawki. :>

Gwoli ścisłości grochem nazywam "jaśka", a zupę o niego opartą - grochówką,
choć formalnie jest to "zupa fasolowa"... szparagowej do grochu nie zaliczam
:->
--
Szymon Sokół (SS4004,SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Cracow, Poland. O

1. Data: 2003-03-14 20:27:35

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl>

> [...]
> "ANGIELKA" to po łódzku. Kiedy mieszkałem na Śląsku
> dowiedziałem się, że nazywa się to "weka" - tyz piknie.

Niezly pomysl - w Zamosciu ten rodzaj pieczywa nazywalo sie '"paro'wka,"
:-) Barbara

---

1. Data: 2003-03-14 22:14:38

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tenpa Dhargye <T...@p...onet.pl>
napisał(a):
> Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał
>
> a, znaczy angielka. i jest z normalnego, a nie
"wacianego"
> ciasta
> "ANGIELKA" to po łódzku.

Ale w Lodzi popularna "angielka" ma rowniez oficjalna
nazwe "bulka paryska":)

> [...]
> nie używane) - czyli zimne nóżki. Innym regionalizmem
(też
> już w zaniku) jest nazywanie grochem również fasoli.

Pierwsze slysze, choc moi przodkowie przybyli do Lodzi
jeszcze w 19-tym wieku:). Drygle?? Zimne nozki to
galareta z "gorszych" gatunkow wieprzowiny -
niekoniecznie z nog. Grochem nazywany bywa "Jas", ale
inne fasole juz nie.
Ech, pewnie to tez zalezy od dzielnicy :)))

Iris

szkoła gotowania we Wrocławiu
Szpinak
Smaczne dodatki