zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie

1. Data: 2003-03-21 16:31:26

Temat: Re: zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wystukała w wiadomości <b5eu4l$f1q$1@news.atman.pl>:

> Warstwami układasz pokroje ziemniaki (surowe), cebule i starty ser,
> przedostatnia wartswa jest kwasna gesta smietana z rosołem w proszku ( na
> 200 gram smietany 2 łyzeczki rosołu), tak dosyc sporo tej smietany, bo to
> jest najlepsze z całej zapiekanki, na to duzo startego sera i do piekarnika.
> 180 stopni.
> Czas - 40 do 60 minut - generalnei do momentu az ser bedzie rumiany :)

Wstawiłam do piekarnika. Jak się okaże że to jakimś cudem urośnie to jesteś
mi winna mycie piekarnika od środka - składników jest równo z wrębem.

Z braku szczegółowych wskazówek ziemniaki i cebulę pokroiłam w kostkę
stwierdzając że lepiej się upchnie w garnku...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-21 23:13:31

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jo'Asia " wrote:

> Wstawiłam do piekarnika. Jak się okaże że to jakimś cudem urośnie to
> jesteś mi winna mycie piekarnika od środka - składników jest równo z
> wrębem.

Nie rośnie :))

> Z braku szczegółowych wskazówek ziemniaki i cebulę pokroiłam w kostkę
> stwierdzając że lepiej się upchnie w garnku...

Hmmm, ziemniakiw cienkie plasterki, cebulke w polkrazki .
W kostke pewnei bedzie tez dobre, ale nie wiem czy bedzie sie trzymac
siebie, co by na talerzu miało kształt :))

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-22 10:25:27

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wystukał w wiadomości <b5g6ar$1rok$1@news.atman.pl>:

> Nie rośnie :))

Nie urosło. Ale śmietana się zwarzyła, a po 1:20 cześć ziemniaków nadal
była twardawa... Następną razą będzie bez śmietany i podgotowanymi
ziemniakami.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Nigrybądź"

1. Data: 2003-03-22 21:03:27

Od: Marcin E. Hamerla <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisal(a):

>Nie urosło. Ale śmietana się zwarzyła, a po 1:20 cześć ziemniaków nadal
>była twardawa... Następną razą będzie bez śmietany i podgotowanymi
>ziemniakami.

Ja robie taka potrawe, ale bez smietany i trzymam w piekarniku okolo
godziny....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-03-24 07:37:56

Temat: Re: zapiekanka z ziemniakow i cebuli - ZROBIONE
Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
> startego sera i do piekarnika. 180 stopni.
> Czas - 40 do 60 minut - generalnei do momentu az ser bedzie rumiany :)

Jak w temacie. Zapiekanka wykonana w niedzielę. Bardzo smaczne, tanie i
proste danie. Fajny patent z rosołem w proszku. Następnym razem chyba trzeba
będzie dodać jakiś ziółek.
Dzięki za pomysł ;-)
--
Pzdr
Pe Ka

1. Data: 2003-03-24 11:08:02

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Piotr Kosela " wrote:

> Jak w temacie. Zapiekanka wykonana w niedzielę. Bardzo smaczne, tanie
> i proste danie. Fajny patent z rosołem w proszku. Następnym razem
> chyba trzeba będzie dodać jakiś ziółek.
> Dzięki za pomysł ;-)

Ciesze sie, bo juz sie bałam ze cos nei tak z tą zapiekanką, a mi sie
udawała głupim fuksem :)

BTW patentu z rosołem, osttanio zrobiłam tak smietanke z rosołem i polałam
pomidory z ogórkiem. rewelacja :) (ps. Tak wiem ze nie wolno pomidorów i
ogorków razem, bo sie witaminki niszczą, ale jestem fanatyczka takiego
połączenia ) :)))

1. Data: 2003-03-24 11:12:07

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Ciesze sie, bo juz sie bałam ze cos nei tak z tą zapiekanką, a mi sie
> udawała głupim fuksem :)

Wszystko w najlepszym porządku ;-)

> [...]
> polałam pomidory z ogórkiem. rewelacja :) (ps. Tak wiem ze nie wolno
> pomidorów i ogorków razem, bo sie witaminki niszczą, ale jestem

Ja jednak wolę tak: pomidory, ogórki, cebula, szczypierek i do tego
śmietana. Mniam. A najlepsze jak składniki są prosto z grządki ;-)))) Niech
już będzie lato!

1. Data: 2003-03-24 12:36:38

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Jejku, ale mi apetytu narobiłes :))

;-)

> Chwilowo sie ciesze ze w koncu jest prwdziwa wiosna, az chce sie zyc
> :)

Ja trochę mniej, bo pewnie po weekendzie - jak pogoda się utrzyma - będą
mnie bolały plecy ;-)
Ale jak się chce zbierać to trzeba i kopać... eeee, siać znaczy ;-)

1. Data: 2003-03-24 12:41:20

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-24 13:16:12

Od: "Piotr Kosela" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

> Sadysta!! ;-)

;-P

--
Pzdr
Pe Ka
Jeżeli odpowiadasz bezpośrednio usuń co trzeba z adresu!

makaron z brokułami - chwale! (P)
Czubrica
Jakiś przepis...
szukam napitku - cappucino