zapis eeg

1. Data: 2005-12-10 22:49:32

Temat: zapis eeg
Od: Angels <m...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie. czy moze ktos mi wyjasnic co oznaczaja w zapise eeg,
nastepujace rzeczy?
1. czynnosci mniej regularne wyzsze od tla z pojedynczymi falami ostrymi.
2. co to sa fale ostre, fale wolne, fale alfa i theta i kiedy wystepuja?
3. co to sa pojedyncze zespoly fali ostrej z wolna?
4. co oznacza fale alfa i theta wyzsze od tla?

2. Data: 2005-12-11 00:20:03

Temat: Re: zapis eeg
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Angels" <m...@u...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wystepuja?
> 3. co to sa pojedyncze zespoly fali ostrej z wolna?
> 4. co oznacza fale alfa i theta wyzsze od tla?

o ogolniki spytaj prof. chebusa (guru kardiologow)
jesli chcesz szczegolow - daj konkretny ekagram

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-12-11 11:10:14

Od: Angels <m...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ape napisał(a):
> [...]
>
> wystepuja?

> o ogolniki spytaj prof. chebusa (guru kardiologow)
> jesli chcesz szczegolow - daj konkretny ekagram

chodzi mnie o zapis EEG, nie ekg. wiec tutaj sprawa neurologa. ale
dzieki za pomoc.

4. Data: 2005-12-11 15:08:27

Od: Damian Kołkowski <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

* ape <a...@n...poczta.fm> [2005-12-11 01:20]:
> o ogolniki spytaj prof. chebusa (guru kardiologow)
> jesli chcesz szczegolow - daj konkretny ekagram

Znasz się na EKG, to może powiesz coś o moim:

http://kolkowski.neostrada.pl/ekg_dkolkowski-2005120
7.jpg

Moja wiedza odnosnie EKG opiera się na tym co usłyszałem od lekarzy.

--
{ Damian Kołkowski }{ http://kolkowski.neostrada.pl/ }
{ echo yc.2b.vxfjbxybxq | rot13 | rev | sed s/\\./@/ }

5. Data: 2005-12-12 14:50:52

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 10 Dec 2005 23:49:32 +0100, Angels wrote:

> [...]
> 3. co to sa pojedyncze zespoly fali ostrej z wolna?
> 4. co oznacza fale alfa i theta wyzsze od tla?

Ogólnie rzecz biorąc mogą nie znaczyć nic, a mogą znaczyć coś.

EEG to badanie którego nie powinno się interpretować w oderwaniu od
pacjenta. Ten kto je zlecił zinterpretuje najlepiej, bo wie po co zlecił
i zna pacjenta.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/