zaprojektować ogród

1. Data: 2003-03-31 21:35:01

Temat: zaprojektować ogród
Od: "georgos" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś wie gdzie w necie mogę ściągnąć program do projektowania ogrodów.
Za pomoc będę wdzięczny
georgos

2. Data: 2003-03-31 21:37:37

Temat: RE: zaprojektowaćogród
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of georgos

> może ktoś wie gdzie w necie mogę ściągnąć program do
> projektowania ogrodów.
> Za pomoc będę wdzięczny
> georgos

W ostatnim kwietniowym Muratorze za jedyne 9.90 program do projektowania
ogrodów 'Wymarzony Ogród'
:-) Bogusław

3. Data: 2003-04-01 06:02:45

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

I tak Twój ogród będzie powstawał latami. Nawet jak go zaprojektujesz to mimo,
że "teoretycznie" będzie "dobry" potem będziesz musiał wprowadzać zmiany. Okaże
się, że coś źle rośnie, bo np. nie lubi Twojej gleby. Coś innego przemarza na
wiosnę (ja tak musiałem przesadzić jodły za dom, który je chroni przez
przymrozkami ciągnącymi z łąki) itd, itp.
Pamiętaj tylko żeby nie sadzić za gęsto. Ja popełniłem ten błąd i musiałem
rozsadzać.
Druga sprawa to same rośliny: z korzenia czy z doniczki. Zdecydowanie polecam
drzewa z doniczki, krzewy - szlachetne - też, natomiast pospolite mogą być z
korzenia. Zauważyłem, że drzewa posadzone z korzenia, nawet jak sie przyjmą i
nie chrują (nigdy nie masz pewności jak je wykopano w szkółce) to i tak przez
dwa pierwsze lata prawie nie rosną tylko buduja system korzeniowy. Są za to
bardzo wrażliwe na wszelkie robactwo, zwłaszcza mszyce a iglaki na przędziorki
(w moim rejonie). Świerk kłujący kupiony przeze mnie trzy lata temu urósł przez
ten czas 4-5cm, chociaż miał dużą bryłę korzeniową, nigdy nie chorował i
wygląda znakomicie.

To może być największa przygoda Twojego zycia
Powodzenia
Leszek

4. Data: 2003-04-01 20:05:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> W ostatnim kwietniowym Muratorze za jedyne 9.90 program do projektowania
> ogrodów 'Wymarzony Ogród'

Wszelki duch... i to jeszcze z ,,normalnego'' adresu. Że zapytam przy
okazji: pocztę z a4.pl czytasz czasem?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--