zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków

1. Data: 2003-06-29 10:24:27

Temat: zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków
Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

czy ktoś moze z szanownych grupowiczow spotkal sie z ksiazka o deserach w
twardej niebieskiej okladce z narysowanymi truskawkami. Szukam i szukam i
znalezc nie moge. Bede wdzieczna za odpowiedzi jesli ktos przypadkiem gdzies
ja przyuwazyl.

Pozdrawiam - Izis_

1. Data: 2003-06-29 13:57:32

Temat: Re: zapytanie o ksiazke o deserach - Kraków
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ napisał:
> [...]
> znalezc nie moge. Bede wdzieczna za odpowiedzi jesli ktos przypadkiem gdzies

Stoisko z ksiazkami w Carfurze. Dwa tygodnie temu byla.

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 15:03:38

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stoisko z ksiazkami w Carfurze. Dwa tygodnie temu byla.

> ooo walkie!
> o http://walkie.cegla.art.pl
> + Nawet ząb bywa wstawiony

w Tym na Zakopiance czy w tym na Czyżynach??

serdeczne dzieki!

izis_

1. Data: 2003-06-29 15:35:51

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izis_ napisał:

> w Tym na Zakopiance czy w tym na Czyżynach??
>
> serdeczne dzieki!
>
> izis_

na zakopiance. nawet nie wiedzialam ze na czyzynach jest drugi ;]

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 20:49:16

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Izis_" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> gdzies
>
> U mnie w pokoju na polce :) za co od roku bardzo dziekuje walkie i jej
> mezowi :)
>

> Marta

:)))) no właśnie. Też chce ją mieć na półce :))

Izis_

1. Data: 2003-06-29 20:52:05

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-06-29 21:05:40

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Trzaska napisał:

> U mnie w pokoju na polce :) za co od roku bardzo dziekuje walkie i jej
> mezowi :)
>

> Marta

Hehehehe nie ma za co :). Mam nadzieje ze sluzy :)
A co w tym roku? ;-)

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 21:22:32

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Hehehehe nie ma za co :). Mam nadzieje ze sluzy :)
> A co w tym roku? ;-)

Patelnie! ;))
a w ogole to cos robim czy nie-e? bo nie wiem czy zsoatwiac wisnie na
drzewie czy je zjesc ;))

Marta

1. Data: 2003-06-29 21:28:13

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Patelnie! ;))
> a w ogole to cos robim czy nie-e? bo nie wiem czy zsoatwiac wisnie na

no chyba zrobimy ale to juz chyba na prv dyskusja :]
a wisnie czy robimy czy nie zostawic!

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-06-29 21:31:51

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
>
> ja pytam w kontekscie jak najbardziej na temat kuchniowy - pieczenia
placka
> z tymiz wlansie wisniami ;))
>
> Marta

Moj brat robil. Jesuuu niebo w gebie!!! Zreszta z tej ksiazki :-/ (która
wszyscy maja tylko nie ja - uhhh)

Pozdrawiam
Izis_

[długie] Kolacja w La Scali [WRC] - relacja
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Filiżanka - ile to jest?
CFV1: pl.soc.wegetarianizm (glosowanie)
Szal przetwarzania.. pomocy! Jak zrobic syrop?