zarobki nauczyciela stazysty

1. Data: 2005-09-14 13:38:11

Temat: zarobki nauczyciela stazysty
Od: "MiLX" <x...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Zaczałem staż od 1 wrzesnia br. i jeszcze nie podpisałem umowy, bo zawsze
cos mi sie nie zgadza :). Chodzi tutaj o to, ze mam w tygodniu 23 godziny
po
45 minut (zespol szkol - ucze LP, zawodowke, technikum) i nie wiem ile
powinienem otrzymywac wynagrodzenia. Pani kadrowa mowi ze mam usredniona
liczbe godzin do 15,02 bo sa praktyki itp. Chodzi mi jaka jest kwota
bazowa dla nauczycieli w kraju i jakby wygladala sprawa w moim przypadku
(oraz w
jakiej wysokosci % trzeba uwzglednic potracenia w naliczaniu uposażenia).
W jaki sposób te godziny sa usredniane i jakie przepisy ten temat
reguluja,
ewentualnie jak ktos sie zna to bym bardzo prosil o pomoc.
pozdrawiam
MiLX

It has removed 805 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

2. Data: 2005-09-14 16:22:24

Temat: Re: zarobki nauczyciela stazysty
Od: "locke" <l...@p...wiggin.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MiLX" <x...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> po
> 45 minut (zespol szkol - ucze LP, zawodowke, technikum) i nie wiem ile

Godzina lekcyjna ma właśnie 45 minut.

> [...]
> (oraz w
> jakiej wysokosci % trzeba uwzglednic potracenia w naliczaniu uposażenia).

Oblicza się godziny w całym roku (pamiętając, że kiedy są praktyki, to lekcji
nie ma) i dzieli przez liczbę tygodni w roku szkolnym. W twoim przypadku pewnie
wypadają jeszcze lekcje w klasie trzeciej - oni uczą się tylko do końca
kwietnia.

Re: Falowa zadyma w gimnazjum na Polnej
Re: Falowa zadyma w gimnazjum na Polnej
indywidualny tok nauczania - formalności
czy ktos ma i moze udostepnic?
Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN.