zarządzanie czasem i efektywność osobista

1. Data: 2003-12-29 14:21:45

Temat: zarządzanie czasem i efektywność osobista
Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuje mi się szkolenie więc szukam materiałów na powyższy temat. Jeśli
ktokolwiek ma jakieś ciekawe infrmację to bardzo zachęcam do podzielenia się
ze mną.

Pozdrawiam wszystkich znajomych i nieznajomych
Oliwia
gg 25244

1. Data: 2003-12-29 15:06:17

Temat: Re: zarządzanie czasem i efektywność osobista
Od: "K&W" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Poszukaj tutaj: http://www.kadry.info.pl - bardzo duzo materialow, mysle ze
o zarzadzaniu czasem tez cos znajdziesz.

Papatki
KLuB

1. Data: 2003-12-29 15:13:16

Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K&W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czesc!
>
> Poszukaj tutaj: http://www.kadry.info.pl - bardzo duzo materialow, mysle
ze
> o zarzadzaniu czasem tez cos znajdziesz.

tam juz patrzylam ... w drugiej kolejności>

1. Data: 2003-12-29 15:52:07

Od: "Arystokrates" <tutaj@nie_podam_.ch> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Mysle, ze filozofia Benjamina Franklina bedzie tutaj bardzo trafna.

cześć ;-)
Czy tak juz zawsze bedzie - dot. manipulantow
Jak pomoc osobie z nerwica wegetatywna
Czy tak juz zawsze bedzie - dot. mezczyzn:-)
Sieci neuropodobne