zarzadzanie kierowcami - prosze o opinie -

1. Data: 2007-01-20 09:10:33

Temat: zarzadzanie kierowcami - prosze o opinie -
Od: "master" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kierownikiem w firmie transportowej. Mam podleglym pod soba 10
kierowcow. Poszukuje systemu motywacji jak i odpowiedniego systemu
zarzadzania dla pracownikow. Bardzo prosze o porade jakie ukady najlepiej
sie sprawdzaja w takiej sytuacji?
m.

2. Data: 2007-01-20 10:38:53

Temat: Re: zarzadzanie kierowcami - prosze o opinie -
Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"master" w news:eosmhc$lnk$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> kierowcow. Poszukuje systemu motywacji jak i odpowiedniego systemu
> zarzadzania dla pracownikow. Bardzo prosze o porade jakie ukady najlepiej

Wyłącznie własne... autonomiczne
panie kierowniku.

All

3. Data: 2007-01-20 16:37:40

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

master wrote:
> [...]
> zarzadzania dla pracownikow. Bardzo prosze o porade jakie ukady
> najlepiej sie sprawdzaja w takiej sytuacji?

W jaki sposób sam lubisz być motywowany?

Pzdr
Paweł

4. Data: 2007-01-20 23:37:54

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

do roboty kurwa, nie jestem waszym przyjacielem tylko pracodawcą więc
zapierdalać

5. Data: 2007-01-21 20:10:18

Od: "GigaFlops" <gigaflops.USUN_OD_KROPKI_DO_MALPY@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@d...pl> napisał w wiadomości

> do roboty kurwa, nie jestem waszym przyjacielem tylko pracodawcą więc
> zapierdalać

Już był taki co mówił oderint dum metuant" ( niech nienawidzą, byleby się
bali);] I jak skończył?Dla Ciebie Pawle to jest polewka.Nie wierzysz w moc
swoich słów i liter.Jak poqurwi towjego pana pracodawce to bedziesz wyklinał
swiat że jest zły.

6. Data: 2007-01-21 20:26:55

Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak poqurwi towjego pana pracodawce to bedziesz wyklinał
> swiat że jest zły.

na szczescie nie mam tego problemu

nieprawdziwy świat
...po prostu muzyka?