zatkane ucho

11. Data: 2003-09-20 10:09:17

Temat: Re: zatkane ucho
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkh83i$k9h$...@n...onet.pl,
Agata <s...@p...onet.pl>:

> ...Bezpieczniej poczekać, aż się wyleczysz (zresztą wtedy ucho może
> samo się odetkać) lub udac się po pomoc do laryngologa...

Dokladnie - jak jest proces chorobowy, to nie mozesz oczekiwac jego
cudownego naglego ustapienia. Czasem trzeba troche cierpliwosci.

--
Robert

12. Data: 2003-09-20 11:19:46

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokladnie - jak jest proces chorobowy, to nie mozesz oczekiwac jego
> cudownego naglego ustapienia. Czasem trzeba troche cierpliwosci.

Czyli z tym uchem ile powinienem zaczekac....?

13. Data: 2003-09-20 11:57:47

Od: "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, odtykam to zatykajac nos i dmuchajac :)

Cos tam sie dzieje, troche boli czy cos, lepiej juz slysze.... moze uda mi
sie przezyc :)

14. Data: 2003-09-20 13:00:48

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szeptem" <pshepioor[SKASUJTO]@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bkek7p$mdf$1@news.onet.pl...
> Czesc.
>
> Mam angine czy cos tam juz od tygodnia, wczoraj sobie smarkam i mi sie
ucho
> zatkalo (zapowietrzylo czy jak to sie tam nazywa). Nie odetkalo
> sie do dzis. Bardzo prosze mi pomoc, bo sie czuje z tym niekomfortowo.
> Probowalem roznych sposobow ale nic nie wyszlo.

gumowa gruszka.
Jezykiem nalezy zatkac gardlo . Wsadzic otwor (koncowke) gruszki szczelnie
w dziurke od nosa po stronie zatkanego ucha. Druga dziurke zatkac po czym
dmuchnac energicznie gruszka.

Seksuolog: platny czy nie? gdzie? ile?
Do seksuologa: pomocy!!
hormony plciowe u kobiety: kiedy badac poziom?
dni otwarte AM
Podawanie domięśniowe Biofuroksymu dwutygodniowemu noworodkowi