zatrudnienie niepełnosprawnego

1. Data: 2007-01-26 20:41:54

Temat: zatrudnienie niepełnosprawnego
Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie ludziska
Mam do Was pytanie. Jestem niepełnosprawny w stopniu znacznym i...
pracodawca chce mnie zatrudnić. Jest to niewielka firma, która póki co
nie zatrudnia za wielu pracowników, a większość pracuje tam na umowę o
dzieło. Jako że i ja mam zaszczyt wspierać ich swoją pracą na tej
zasadzie, doszliśmy do wniosku, że moglibyśmy ten układ nieco zmienić.
Firma zatrudniłaby mnie jako niepełnosprawnego, ale nie wiemy jakie są
z tego korzyści zarówno dla mnie - swoje prawa pracownicze znam, ale co
oprócz moich praw...? jak i dla pracodawcy - firma się rozwija i póki co
redukcja kosztów jest jak najmilej widziana. Powiedzcie mi jeżeli
wiecie, jakie korzyści może mieć mała firma zatrudniająca mnie jako ON w
znacznym stopniu i w jaki sposób ten temat ugryźć, bo jak mi się zdaje,
nie jest to łatwa sprawa. Jakie i skąd środki można otrzymać w ramach
tworzenia miejsca pracy? Jakie dotacje w związku z zatrudnieniem i kto
ich udziela? Jakie ulgi ma pracodawca i w jakich wysokościach? i inne
takie związane z tematem. Nie jest to żaden ZPCh, tylko niewielka firama.

pozdrawiam
robercikus

2. Data: 2007-01-28 06:28:09

Temat: Re: zatrudnienie niepełnosprawnego
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

budowa domu a teraz jakies korzysci dla firmy Ty nie kombinuj dla siebie ale
daj tez ludziom cos

3. Data: 2007-01-28 19:06:51

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem wiem... jestem odbierany jako kombinator.... ;-) trudno, ale ja
chce żyć, a nie siedzieć na rencie socjalnej 400 zł i uczciwie pracować,
co też robię ;-)

pozdrawiam
robercikus

4. Data: 2007-01-28 19:49:32

Od: BogusławaP <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robercikus" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udziela? Jakie ulgi ma pracodawca i w jakich wysokościach? i inne takie
> związane z tematem. Nie jest to żaden ZPCh, tylko niewielka firama.
-------------------------

Sadze, iz na ponizszej stronie mozna znalezc podpowiedz..

http://tiny.pl/w2w5

Bogusława

5. Data: 2007-01-28 20:49:01

Od: robercikus <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

aha... zapomniałem dodać, że znalazłem już odpowiednie serwisy ;-))

szkolenie narciarskie dla niepełnosprawnych
leczenie spastyczności
Jak zarobić w internecie!!!
Moje proppozycje
Platforma T100 - potrzebne wszelkie informacje