zatykajacy sie nos

1. Data: 2004-03-29 15:17:18

Temat: zatykajacy sie nos
Od: "paramelon" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie. mam z nim problem od dobrych paru lat, a nie mozna tu mowic o
przeziebieniu gdyz nie mam innych objawow. szczegolnie zle jest po nocy i co
ciekawe zazwyczaj zatkana jest dziorka po tej stronie po ktorej spalem,
czasami do odblokowania dziorki wystarczy polozyc sie na drugi bok ale to
dziala tyko doraznie.
w ciagu dnia stosuje tizine by moc normalnie oddychac chociazby przez kilka
godzin. z tego co wiem to nie jest alergia bo trwa caly rok i ja nie jestem
alergikiem.
nie wiem czy juz sie kwalifikuje do lekarza

2. Data: 2004-03-29 15:37:04

Temat: Re: zatykajacy sie nos
Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Mar 2004 17:17:18 +0200, paramelon <p...@s...pl> wrote:
: w ciagu dnia stosuje tizine by moc normalnie oddychac chociazby przez kilka
: godzin. z tego co wiem to nie jest alergia bo trwa caly rok i ja nie jestem
: alergikiem.

nie mam alergii bo nie jestem alergikiem. fajne wnioskowanie :)

a tak serio, alergie na roztocza ma sie caly rok.

: nie wiem czy juz sie kwalifikuje do lekarza

moim zdaniem zdecydowanie tak.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

3. Data: 2004-03-29 16:31:11

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jestem
> alergikiem.
> nie wiem czy juz sie kwalifikuje do lekarza

Bezwzględnie należy odstawić krople! Na początku będzie to trudne, ale z
czasem wszystko się unormuje. Aby ulżyć sobie w tym czasie, można przez
krótki okres stosować do nosa maść majerankową bądź tranową. Następnie
należy udać się do laryngologa.

Pozdrawiam, andrzej

--
http://www.glowacki.art.pl

4. Data: 2004-03-31 22:56:13

Od: "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja męczyłam się z zatkanym nosem przez długie lata,nie mogłam funkcjonować
bez kropli. Po zabiegu prostowania przegrody nosowej mam spokój. Jestem 9
lat po zabiegu i ani razu nie użyłam kropli do nosa. Byc może u Ciebie jest
ten sam problem, radzę iść do laryngologa, im szybciej tym lepiej, po co sie
męczyć.

Pozdrawiam
Grażyna

Użytkownik "paramelon" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jestem
> alergikiem.
> nie wiem czy juz sie kwalifikuje do lekarza

TYPES OF TUMOURS PULMONARY CAUSED BY BACTERIA
Grzybice <- moje rady
pilna prozba o pomoc - czyrak
[pilne!!!] HbA1 a cukrzyca insul.
Co znaczy?\Okulista