zawiasy meblowe - dziwne pytanie

11. Data: 2005-07-28 07:42:39

Temat: Re: zawiasy meblowe - dziwne pytanie
Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac wrote:

> Przyjrzałem się. Co masz na myśli mówiąc "zachodzą"? Standardowo jest
> tak jak narysowałem, podczas otwierania nic nie zachodzi.

Tylko, że musta chce przykręcić zawiasy bezpośrednio do ściany, więc Twój
rysunek musiałby wyglądać tak:

| |
| |
| S |
| |
| |
|_____|
__________
|__________

lub, według propozycji the.one, tak:

| || |
| || |
| S ||B|
| || |
| ||_|
|______|
__________
|__________

W obu układach drzwiczki zasłaniają kawałek ściany i stąd się bierze różnica
między 87 cm a 2 x 45 cm.

Pozdrawiam z biura 2 piętra niżej :-)

12. Data: 2005-07-28 07:47:55

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wykonalem rysunek techniczny w paintcie :-)

ilustruje on moja wizje

http://www.mFoto.pl/uploads/1002/79d2756884.jpg

musta

Gdzie w internecie pościel??