zawiasy meblowe - dziwne pytanie

1. Data: 2005-07-25 10:01:00

Temat: zawiasy meblowe - dziwne pytanie
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sadzicie czy da sie zrobic tak aby przykrecic do sciany (murowanej)
zawiasy do dzwiczek meblowych?

jakis idiota projektant w moim mieszkaniu (stare budownictwo) zostawil wneke
o szerokosci 87cm. czyli idealna zeby ja pokryly drzwi 2x 45cm. Ale nie moge
juz tam wstawic bokow z plyty bo drzwi beda za szerokie.

albo czy sa takie zawiasy aby fragment dzwi za zawiasem mial 3cm i nie
przeskadzalo to w ich otwieraniu? Standardowo to jest 1,8 cm tyle ile ma
plyta meblowa.

musta

2. Data: 2005-07-25 17:58:39

Temat: Re: zawiasy meblowe - dziwne pytanie
Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sa zawiasy do drzwi szklanych ;) na otwor fi 26 mm musisz tylko kupujac
wybrac takie aby szyba dochodzila do brzegu sciany a nie zachodzila na
sciane ;)

3. Data: 2005-07-26 07:08:30

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sa zawiasy do drzwi szklanych ;) na otwor fi 26 mm musisz tylko kupujac
> wybrac takie aby szyba dochodzila do brzegu sciany a nie zachodzila na
> sciane ;)

Ok, z tym ze ja chce tam wstawic normalne drzwi z plyty albo drewniane
zaluzjowe

musta

4. Data: 2005-07-26 08:57:52

Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> albo czy sa takie zawiasy aby fragment dzwi za zawiasem mial 3cm i nie
> przeskadzalo to w ich otwieraniu? Standardowo to jest 1,8 cm tyle ile ma

Rozwiązanie siłowe: podkuj kawałek ściany, powiedzmy 10x10x1,8cm, i wstaw tam
kawałek płyty meblowej a do niej przymocuj zawias.

the.one

5. Data: 2005-07-26 09:31:06

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozwiązanie siłowe: podkuj kawałek ściany, powiedzmy 10x10x1,8cm, i wstaw
> tam
> kawałek płyty meblowej a do niej przymocuj zawias.

OK!

to jest mysl.

musta

6. Data: 2005-07-27 08:52:48

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005 12:01:00 +0200, "musta" <m...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
>
>jakis idiota projektant w moim mieszkaniu (stare budownictwo) zostawil wneke
>o szerokosci 87cm. czyli idealna zeby ja pokryly drzwi 2x 45cm.

Wydaje mi się ze 2x45cm to więcej niż 87cm.

>Ale nie moge
>juz tam wstawic bokow z plyty bo drzwi beda za szerokie.

To daj węższe drzwi.

>albo czy sa takie zawiasy aby fragment dzwi za zawiasem mial 3cm i nie
>przeskadzalo to w ich otwieraniu? Standardowo to jest 1,8 cm tyle ile ma
>plyta meblowa.

Albo zastosuj takie zawiasy, żeby boki były wpuszczone głebiej (nie dochodziły
do krawędzi wnęki):

S - ściana,
B - bok,
D - drzwiczki.

| || |
| || B |
|S ||___|
|__||________

--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

7. Data: 2005-07-27 09:11:51

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi się ze 2x45cm to więcej niż 87cm.

Chce uzyc standardowych drewnianych dzwi zaluzjowych takich z Castoramy -
niestety nie produkuja ich w dowolnych wymiarach :-) Cyba ze znacie inne
miejsce gdzie mozna takie drzwi kupic. Najlepiej w Warszawie i okolicach.

jak sie przjzysz dowolnej szafce kuchennej to zoboczysz ze dzwiczki zachodza
na boki szafki na okolo 1,5cm W moim przypadku zachodzily by na sciane.

8. Data: 2005-07-27 20:14:42

Od: "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak sie przjzysz dowolnej szafce kuchennej to zoboczysz ze dzwiczki
> zachodza
> na boki szafki na okolo 1,5cm W moim przypadku zachodzily by na sciane.

to czy drzwiczki w szafce zachodza czy nie zalezy od rodzaju zawiasu ;)

9. Data: 2005-07-27 21:27:46

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 27 Jul 2005 11:11:51 +0200, "musta" <m...@p...onet.pl>
wrote:

>jak sie przjzysz dowolnej szafce kuchennej to zoboczysz ze dzwiczki zachodza
>na boki szafki na okolo 1,5cm W moim przypadku zachodzily by na sciane.

Przyjrzałem się. Co masz na myśli mówiąc "zachodzą"? Standardowo jest tak jak
narysowałem, podczas otwierania nic nie zachodzi.
--
- Maciej Kulawik ----------------
- m...@p...pl --------------

10. Data: 2005-07-28 07:37:07

Od: "deuter" <deuter@USUN_TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

McMac wrote:

> Przyjrzałem się. Co masz na myśli mówiąc "zachodzą"? Standardowo jest
> tak jak narysowałem, podczas otwierania nic nie zachodzi.

Tylko, że musta chce przykręcić zawiasy bezpośrednio do ściany, więc Twój
rysunek musiałby wyglądać tak:

| |
| |
| S |
| |
| |
|_____|
__________
|__________

lub, według propozycji the.one, tak:

| || |
| || |
|S ||B|
| || |
| ||_|
|_____|

W obu układach drzwiczki zasłaniają kawałek ściany i stąd się bierze różnica
między 87 cm a 2 x 45 cm.

Pozdrawiam z biura 2 piętra niżej :-)

Gdzie w internecie pościel??
panele czy deski drewniane??