zawod lekarza

11. Data: 2001-02-25 16:47:59

Temat: Re: zawod lekarza
Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś móglby mi poradzić czy warto w obecnych czasach studiować medycynę,
> zostać lekarzem i i leczyc ludzi biorac po uwagę względy finansowe,
> społeczne i przyszlość tegoż zawodu zwiazaną byc może z przystąpieniem do
> UE??
> Proszę o pomoc.
> Pozdrowienia l...@w...pl

Oczywiscie , ze warto. Nawet bardzo !...
Problem tylko polega na tym, ze nie na polskiej uczelni. Nie mialbym wielkiej
nadziei na dyplom takowej, patrzac na przyklad na absolwentow uczelni wloskich.
Lub hiszpanskich.

Przepisy Unii Europejskiej pozwalaja im azukac zatrudnienia wszedzie w EU.
Tylko jest jeden problem : pracy moga szukac ale nie jako lekarze. Bo prawo
swobodnego przemieszczania nie jest rownoznaczne z prawem do pracy w swoim
zawodzie.

Ukonczenie uczelni na przyklad w Irlandii daje prawo pracy w zawodzie lekarza
na przyklad w Kanadzie, a takze , po zdaniu egzaminow, w USA. Problem jedynie
polega na tym, ze takie studia kosztuja, az do 140 tysiecy dolarow ( co jest
jednak dosc niska cena).

Pozdrawiam

dradam

12. Data: 2001-02-26 07:21:34

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Znam np.
> dermatologa-wenerologa  ktory z tego co obliczalem miesiecznie zarabie okolo
> 50 tys. zl. ( minus sekretarka i wynajecie gabinetu i pewnie costam jeszcze)

A ja znam 10 innych konowałów, którzy muszą zapychać w pogotowiu za jakieś
drobniaki na piwo i fajki - oczywiście zanim zostali zatrudnieni musieli
przejść staż, co nie jest bynajmniej takie łatwe.

* piotr'ek *

Narkotyki wśród młodzieży
opuchlizna oczu od placzu
reakcja alergiczna