zawroty glowy - co jest grane?

1. Data: 2005-03-25 08:07:54

Temat: zawroty glowy - co jest grane?
Od: "KaTe" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

od wczoraj mam straszne zawroty glowy. po wstaniu z lozka musialem sie
skupiac na tym co robie zeby sie nie zataczac, tak samo jak szedlem ulica. w
pracy dwa razy prawie sie przerwocilem - musialem sie o cos wesprzec.

caly czas mam takie uczucie jakby upojenia alkoholowego. spowolniony wzrok i
w ogole mam czucie nieobecnosci. myslalem ze to moze taki jeden dzien sie
przytrafil ale dzis jest to samo.

z racji swiat nie bede w stanie wybrac sie do lekarza w ciagu najblizszych
dni dlatego pytam. czy ktos z Was ma jakis pomysl co moze byc tego
przyczyna? cisnienie mam dobre... wczoraj wieczorem mialem 144/74 (mam 24
lata) ale w ciagu dnia wypilem dwie kawy. podejrzewam ze to moze cos ze
wzrokiem.

w pracy sugerowali ze to niby przesilenie wiosenne ale chialem sie jeszcze
kogos poradzic zanim pojde do lekarza.

2. Data: 2005-03-25 11:23:45

Temat: Re: zawroty glowy - co jest grane?
Od: w...@i...pl (Andrzej Wichrowski) szukaj wiadomości tego autora

25 marca 2005 o godz. 09:07:54, KaTe napisał(a):
> od wczoraj mam straszne zawroty glowy.

moze potasu za malo?
na recepte, albo w polaczeniu z magnezem -> aspargin, bez recepty.
pozdr,
aw

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

3. Data: 2005-03-25 15:08:13

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaTe" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> od wczoraj mam straszne zawroty glowy. po wstaniu z lozka musialem sie
> skupiac na tym co robie zeby sie nie zataczac, tak samo jak szedlem ulica.
> pracy dwa razy prawie sie przerwocilem - musialem sie o cos wesprzec.

moj lekarz kazal zwrocic uwage na 4 rzeczy:

1/ czy nie wystepuja skoki cisnienia - tu potrzebny aparat w domu i czeste
mierzenie

2/ czy nie ma problemow z blednikiem - laryngolog moze zrobic proby
blednikowe

3/ zrobic ogolne badanie krwi - moze to byc anemia

4/ moze to byc dzialanie od kregoslupa szyjnego

i pewnie wiele innych przyczyn:(

Pytanie o rentę- ZUS
nadczynnosc tarczycy
Jaki lekarz na depresję (myśli samobójcze) ?
Dawkowanie Furagin
Dla miłosników anatomii, tudzież "dr. Śmierć"