Święta

1. Data: 2005-03-25 08:12:24

Temat: Święta
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkim grupowiczom: Szanownym Kolegom, osobom zaiteresowanym medycyną,
pacjentom i przygodnie obecnym a także wszystkim nawiedzonym składam
patologiczne życzenia szczęśliwych, radosnych i miejmy nadzieję słonecznych
Świąt Wielkanocnych!

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

2. Data: 2005-03-25 08:35:16

Temat: Re: Święta
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pacjentom i przygodnie obecnym a także wszystkim nawiedzonym składam
> patologiczne życzenia szczęśliwych, radosnych i miejmy nadzieję

ja rowniez dolaczam sie do zyczen - Wesolych Swiat !!!! :-))))

casus

3. Data: 2005-03-25 10:08:04

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Mar 2005 09:12:24 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> [...]
> pacjentom i przygodnie obecnym a także wszystkim nawiedzonym składam
> patologiczne życzenia szczęśliwych, radosnych i miejmy nadzieję słonecznych

Potrząsawszy młotkiem dołączam się:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

4. Data: 2005-03-25 10:22:22

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:wd9t0pzz8aum.g55dihkh4od0$.dlg@40tude.net...
> [...]
> pacjentom i przygodnie obecnym a także wszystkim nawiedzonym składam
> patologiczne życzenia szczęśliwych, radosnych i miejmy nadzieję

I ja się podłączam pod te życzenia..........
I zacytuję mojego szefa, a raczej jego zyczenia z "oddziałowego jajka ;)":
"abyśmy nadal potrafili być dla siebie mili, uprzejmi, i nie utrudniali
sobie i innym życia i pracy"
--
Jola
Nakarm głode dziecko......

5. Data: 2005-03-25 15:00:26

Od: "Ruda" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pacjentom i przygodnie obecnym a także wszystkim nawiedzonym składam
> patologiczne życzenia szczęśliwych, radosnych i miejmy nadzieję
Podlacze sie jako zainteresowana ;-) Po prostu badzmy zdrowi i usmiechajmy
sie czesciej nawet po Swietach ;-)

Ruda

zawroty glowy - co jest grane?
Pytanie o rentę- ZUS
nadczynnosc tarczycy
Jaki lekarz na depresję (myśli samobójcze) ?
Dawkowanie Furagin