Co najlepsze na zgagę?

1. Data: 2005-03-25 09:36:34

Temat: Co najlepsze na zgagę?
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
pytanie jak w temacie. Wśród miliona róznych specyfików trudno się
połapać. "Wszystkie" są skuteczne i najlepsze. Pomóżcie, który wybrać

pzdr greo

2. Data: 2005-03-25 09:53:12

Temat: Re: Co najlepsze na zgagę?
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.03.05, około 10:36, g...@p...onet.pl bulgocze

> pytanie jak w temacie. Wśród miliona róznych specyfików trudno się
> połapać. "Wszystkie" są skuteczne i najlepsze. Pomóżcie, który wybrać

Jak dla mnie nadal jedyny niezawodny jest Proacid :)
Ale może warto pomyśleć o zapobieganiu, a nie leczeniu objawów, hę?

--
ika - umop apisdn

3. Data: 2005-03-25 20:28:44

Od: Agata <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl napisał(a):
> Witam!
> pytanie jak w temacie. Wśród miliona róznych specyfików trudno się
> połapać. "Wszystkie" są skuteczne i najlepsze. Pomóżcie, który wybrać
>

> pzdr greo

Moj tata uzywa Alugastrin i mu odpowiada. Mozna kupic w pastylkach i plynie

4. Data: 2005-03-25 22:47:51

Temat: Odp: Co najlepsze na zgagę?
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> Witam!
> pytanie jak w temacie. Wśród miliona róznych specyfików trudno się
> połapać. "Wszystkie" są skuteczne i najlepsze. Pomóżcie, który wybrać

przyjacielu zastosuj najlepiej kurację nabiałową a nie jakies dorazne
pastylki. Tzn jedz dużo - no moze nie bez przesady- sera białego, pij
mleko, wszelkigo rodzaju twarożki, serki itd. oczywiscie z umiarem bo
dostaniesz jakiegos uczulenia na białko albo cos i sie skonczy. Poza tym
idz do lekarza i powiedz o co chodzi i popros o recepte na "ranigast 150"
w opakowaniu masz 60 tabletek a kosztuje na recepte cos ok 6 zł i jest
zajebiscie dobry - przyjmuj przez 1-2 mce po jednym rano i powinno ci
przejsc na dobre - mnie poradził kolega zastosowałem i nie mam zgagi od
ponad roku, a zapewniam ze wczesniej była tragedia- tzn dzien bez zgagi
to dzien stracony ale to juz historia.
pozdrawiam
Looca

5. Data: 2005-03-26 20:41:19

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

1. DIETA
2. NIe jeść co najmniej 4 godziny przed jedzeniem
3. Schudnąć

4. Helicobacter Pylori?

(jeśli to wynika naprawdę z anatomii: lekarz!!!!)

jeśli chodzi o leki to są:

zobojętniające - działają zwykle krótko i podwyżają pH, co przyczynia się do
większej produkcji soku żołądkowego

blokery H2- są dobre (i większość bez recepty) ale najskuteczniejsze są PPI
(inhibitory pompy protonowej)- rodzina prazoli. ~prazol i te są lekami z
wyboru np. przy HP.

6. Data: 2005-03-29 19:53:18

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pytanie jak w temacie. Wśród miliona róznych specyfików trudno się
> połapać. "Wszystkie" są skuteczne i najlepsze. Pomóżcie, który wybrać

Sprobuj zapobiegac... Zaobserwuj po jakich produktach pojawia sie u ciebie
zgaga i ich unikaj.
Najczesciej jest po pieczywie (kazdego rodzaju), slodyczach (rowniez
slodkich napojach), nawet surowych jablkach. Moze nie ma sensu chwilowo
faszerowac sie lekami...

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

Święta
zawroty glowy - co jest grane?
Pytanie o rentę- ZUS
nadczynnosc tarczycy
Jaki lekarz na depresję (myśli samobójcze) ?