zawsze z rana

1. Data: 2007-12-01 10:57:52

Temat: zawsze z rana
Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy jestem po cieżkim piątku muszę się dobrze nakręcać. Chuj że pije już
browara (był jeszcze otwarty od wczoraj) ale żeby nie myśleć o tym że mam
kaca, czy boli mnie głowa, muszę się pozytywnie nakręcić. Teraz slucham
sobie zajebistej muzyki i jeszcze w gaciach siedze przez kompem, ale zaraz
bede tanczył robiac sobie śniadanie, a potem sprzątał w chacie. Tak jakoś
przekulam się do 18-19, a potem znowu pojde do tej samej żabki co zawsze,
jedna z tych samych (brzydkich) pań co zawsze sprzeda mi tą samą
(zajebistą) wodkę co zawsze. Usiąde się z dupa tam gdzie zawszę i wyrucham
ją tak (porządnie) jak zawsze, ale ja to uwielbiam - bedzie tak samo
zajebicie jak zawsze. Nie wiem ja wy i nie wiem czy przypadkiem wasz
weekend nie jest najnudniejszą częscią tygodnia... mogę tylko tak
przypuszczać po ilość postów które napisaliście, na które nie odpowiem bo
mi się nie chce i nawet nie są tego warte.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

2. Data: 2007-12-03 23:31:22

Temat: Re: zawsze z rana
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"sukin.kot" <t...@d...pl> wrote in message

> [...]
> przypuszczać po ilość postów które napisaliście, na które nie odpowiem bo
> mi się nie chce i nawet nie są tego warte.

Jak zauwazyles w ten weekend nie napisalem nic.
Powod prosty: balowalem w piatek i w sobote - do 6-7 rano i przyznam ze sie
nie oszczedzalem.
Oczywiscie nie obchodzilem pierdolonych andrzejek, bo to dla zyciowych
ciot - nawet nie pamietalem ze to teraz przypada, tak jak i zreszta moje
towarzystwo.
Dobra ekipa, alkohol, wlasna muzyka w knajpie i towarzystwo dam - recepta na
udane wyjscie w miasto.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

3. Data: 2007-12-04 19:18:57

Od: "sukin.kot" <t...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Dec 2007 00:31:22 +0100, Bluzgacz napisał(a):

> [...]

moja recepta jest alkohol i pierdoli mnie ze ktoś mowi, ze bez niego nie
umiem sie bawić oraz zapewnienie sobie komfortu psychicznego w postaci
dziewczyn, ktore bedzie mozna sciemniac. Nie umiem sie dobrze czuć bez
tego, to jest dla mnie jak wyrocznia - są dziewczyny jest dobra impreza -
nie mam dziewczyn - jest do dupy.

--
przytule i obrzygam# 5793410
WWW.SUKINKOT.BLOX.PL

CIEKAWE
Otrzymuje dokładnie to, czego pragnie.
Przyznam, że brzmi to szokująco.
Wcale nie trudno byc mezczyzna, wystarczy "olewac" kobiety!
GW znowu manipuluje...