zdjecia Janusza

1. Data: 2003-11-19 18:11:16

Temat: zdjecia Janusza
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka sosna jest na zdjeciach 12 i 13 z ogrodu Boguslawa?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

2. Data: 2003-11-19 22:02:07

Temat: Odp: zdjecia Janusza
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesia Karpowicz <w...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpgbv1$654$...@n...news.tpi.pl...
> Jaka sosna jest na zdjeciach 12 i 13 z ogrodu Boguslawa?
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Pumila????
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Właściciel powinien potwierdzić lub zaprzeczyć :-)
J.

3. Data: 2003-11-21 10:17:58

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych > > Pumila????

> Bardzo wyczerpująca odpowiedż :-)

Jak na mnie to i tak dużo, że się odważyłem (jako jedyny!) na próbę
identyfikacji :-)))

> Ani nie potwierdzam ani nie zaprzeczam, gdyż jeden człon nie stanowi o
> całości.

Noooo, ale taki człon! Powiedziałbym, niemal zasadniczy!

> Wystepowanie w Azji wsch. wsch Syberia od Jeziora Bajkał do Morza
> Ochockiego. > W Polsce unikat, gatunek wytrzymały na mrozy i
niewybredny.Zastosowanie w > alpinariach. Rośnie bardzo powoli.
> Pełna nazwa to; > Pinus pumila 'Glauca', odmiana rozpowszechniona przez
Hoffmana z Boskoop.
> Jeden egzemparz rósł w Rogowie , obecnie zanotowano 1 egzemplarz w PKWŁ
> (Kosolimba lub karłowa limba)

No patrz Pan, jakie mam oko do rzadkości :-) Tyle różnego zielonego było, a
ja właśnie to pstryknąłem choć przecież na tych kłujacych nie znam sie
zupełnie...
Chyba zacznę w totka grać!

> P.s.
> Proszę nie wysuwać zbyt pochopnych wniosków :-)

W sprawie sadzonki jako nagrody za poprawną identyfikację????????
:-))))))))))))

Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nawiasem mówiąc jest to chyba prawda co pisze Bogusław, że to rzadkość bo
google po "zadaniu" pinus pumila nie wyrzucają żadnych podobnych zdjęc .
Czyżbym był autorem jedynego w sieci zdjecia tego rarytasu ?? :-))
J.

4. Data: 2003-11-21 10:21:06

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEOEEMEOAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...

> Jak Janusz robił zdjęcia to pewnie wie co fotografował :-)

Zdjęcia robił aparat i on powinien wiedziec! :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2003-11-21 10:36:14

Temat: RE: zdjecia Janusza
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Wiesia Karpowicz

(...)
> Jaka sosna jest na zdjeciach 12 i 13 z ogrodu Boguslawa?
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Jak Janusz robił zdjęcia to pewnie wie co fotografował :-)
:-) Bogusław

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

6. Data: 2003-11-21 10:53:58

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> [...]

(Kosolimba lub karłowa limba)
P.s.
Proszę nie wysuwać zbyt pochopnych wniosków :-)

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

7. Data: 2003-11-21 11:33:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpl0d5$gkf$...@i...gazeta.pl...
> Janusz Czapski <j...@t...pl> napisał(a):
> [...]
>
> Sprawdziłem i na 1-wszym miejscu mam to:
> http://www.tawi.fi/wiplant/28bild/pinpumgl.JPG
> Niepodobne?

Wcale!!!
Też to miałem.
Bajer mojego zdjęcia (i odmiany) tkwi przecież w tym stosie czerwonych
szyszeczek...
Pozdarwiam :-)
Janusz

8. Data: 2003-11-21 11:33:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-11-21 11:53:56

Temat: Odp: RE: zdjecia Janusza
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpl0ii$h7r$...@i...gazeta.pl...

> Na przykład co do wielkości?
> ;-)))
> http://www.esveld.nl/htmldia/p/pipglc.htm

Jerzy! Nie bądźże taki drobiazgowy. Co się nadmiernie rozrośnie to... się
wytnie :-))
Najpierw trzeba to wyłudzić ;-) Potem się będziemy martwili co z tym zrobić!
;-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Ale gdy popatrzyłem na to zdjęcie i do tego zielonego dodałem sobie w
wyobraźni stosiki czerwonych szyszek to, kurczę, nawet miejsca na to nie żal
;-)))
J.

10. Data: 2003-11-21 11:59:16

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Nowak <w...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bpl16u$jjg$...@i...gazeta.pl...

> Ale wiem, ze jest takie w sieci i jesli sie nie mylę, to juz je kiedys
> (namiar) podałem.

To przecież Ty jesteś królem sieci, a nie ja... Dla mnie dostępne są tylko
zdjęcia znalezione moimi prymitywnymi metodami.. :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Gdyby Bogusław uzupełnił swoją stronę to byłoby nam łatwiej...
Ty nie wiesz dlaczego On tego nie robi? Ta tajemniczość jest dość
kokieteryjna :-)))
J.

Spotkanie?
Skarpa wokol tarasu