zdjęcia lipcowe

21. Data: 2003-07-28 05:33:03

Temat: Re: zdjęcia lipcowe
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, chodzi o zdjęcie 7. :-))) Moge ci w zamian nasionka białych i
różowych
> zaoferować :-))
Suuper:):):) Transfer zaklepany:):):) Jak dojrzeją- będę słać:):):)
Pozdrav.Rene

22. Data: 2003-07-28 05:34:55

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko,czy doczeka?:)))
>
> Pozdrawia boletus uśmiechający się
> jeden,dwa,trzy.....dziesięć razy
Doczeka, doczeka, roześmiany boletusie:)
Pozdrav.Rene

23. Data: 2003-07-28 06:09:26

Temat: Odp: zdjęcia lipcowe
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rene <r...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bg2cfe$sgo$...@n...news.tpi.pl...

> różowych
> Suuper:):):) Transfer zaklepany:):):) Jak dojrzeją- będę słać:):):)

Czy ja mam to zanotować, czy bedziesz pamiętać? :-) Bo jak zwykle już mi się
kićka co komu mam słać :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

24. Data: 2003-07-28 08:15:25

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message

> pamiętam,
> jest

> Wszystko idealnie pasuje-to wiesiołek dwuletni.

Jeśli myślim o tym polnym, to też kwiaty otwierają się wieczorem (zajrzyj w
google pod "evening primrose").
A dwa gatunki wymienione przeze mnie to byliny (spójrz na te czerwonawe
pączki! charakterystyczne).

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2003-07-28 10:41:59

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja mam to zanotować, czy bedziesz pamiętać? :-) Bo jak zwykle już mi
się
> kićka co komu mam słać :-)))
Myślę że jak obie zanotujemy to będzie najpewniej:):):)
Pozdrav.Rene

26. Data: 2003-07-28 11:21:00

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg2kbc$nte$...@a...news.tpi.pl...

> wysialy > > zabrały sie do kwitnienia???
>
> A co, liczyć Waszność nie potrafisz? W zeszłym roku się wysiały i rozety
> utworzyły,
W zeszlym roku żadnych rozet nie było. Zaręczam! Dopiero w tym roku sie
pokazały w ilościach wielkich i dlatego larum robiłem.

w tym kwitną.
Tzn wsio normalno...? :-)

> P.S.S. Co z identyfikacją winorośli? Rozleniwiliśmy się od upału?

A juz parę dni temu Ci list posłałem. Nie dotarł? Powtórzyć?
Pozdrawiam :-)
Janusz

27. Data: 2003-07-28 11:40:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> google pod "evening primrose").
> A dwa gatunki wymienione przeze mnie to byliny (spójrz na te czerwonawe

Pisząc poprzednio:"wszystko idealnie pasuje" miałem
na myśli wiesiołek ogólnie, a nie szczególnie:))

Pozdrawia fachowo boletus:))

Pachypodium Lamerei - HELP
mmm
dziwne kwitnienie hortensji