tyton ozdobny i przetworczy - nasionka - jak zdobyc

1. Data: 2003-07-26 13:35:18

Temat: tyton ozdobny i przetworczy - nasionka - jak zdobyc
Od: "Bartek 'rifle'" <b...@N...prx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad mozna miec nasiona tytoniu ozdobnego i przetworczego? CZy sa jakies
nasiona tytoniowe dla zwierzat ? Czy kupi sie nasiona tytoniu w ogrodniczym?
skad mozna miec ?

2. Data: 2003-07-26 18:35:49

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek 'rifle'" <b...@N...prx.pl> wrote in message
> Skad mozna miec nasiona tytoniu ozdobnego i przetworczego? CZy sa jakies
> nasiona tytoniowe dla zwierzat ? Czy kupi sie nasiona tytoniu w
ogrodniczym?
> skad mozna miec ?

Ozdobny kupisz w sklepie wiosną (ogrodniczym oczywiście), w formie nasion, w
tym roku widziałam też sadzonki. Dla jakich zwierząt potrzebujesz nasion
tytoniowych - myślałam, że tylko ludzie (nieszczęsne jednostki) się trują?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-07-26 21:56:33

Od: "Bartek 'rifle'" <b...@N...prx.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tytoniowych - myślałam, że tylko ludzie (nieszczęsne jednostki) się trują?

Ziarna maja ok 23% bialka wiec chodzi mi ze zarcie dla zwierzat

4. Data: 2003-07-27 13:11:37

Od: "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nadejszła wielkopomna chwila i
Bartek
'rifle'<b...@N...prx.pl>
napisał(a) w swojej wiadomości
,na co zmuszony jestem odpowiedzieć :

> Ziarna maja ok 23% bialka wiec chodzi mi ze zarcie dla zwierzat

Lepiej sprawdź co mają jeszcze zanim podasz zwierzakom - jakoś nie widziałem
aby tym skarmiano jakiekolwiek zwierzęta.

--
kochany rekinek- J.Krzysztof Chiliński j...@p...pl
Milanówek ,a obok stolica Państwa Urzędników

5. Data: 2003-07-27 21:13:10

Od: "Bartek 'rifle'" <b...@N...prx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <jkch1@nie_chce_spamu_pnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> serwis muszlowcowy http://www.muszlowce.akw.pl/
> < Jeśli gniewasz się na mnie to czas abyś wyłączył swój komputer>

eee. tak pisalo w necie na jakies angielskiej stronie

----
rifle

6. Data: 2003-10-06 06:49:55

Od: "" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogrodzie możesz uprawiać tylko tytoń ozdobny (ładnie pachnie) .Przetwórczy
tytoń tzw. Tytoń szlachetny zwany dalej przemysłowym jest rośliną na której
uprawę potrzebne jest zezwolenie MRiL , musisz zdobyć licencję na jej uprawę i
podpisać kontrakt na zbyt tej rośliny. W inny sposób uprawa taj rośliny jest
nielegalna i jeżeli masz niedobrych sąsiadów to nie polecam uprawy Tytoniu
szlachetnego. ; )

7. Data: 2003-10-06 06:58:48

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
jest
> nielegalna i jeżeli masz niedobrych sąsiadów to nie polecam uprawy Tytoniu

Znowu jacyś biurokraci-psychopaci wymyślili zarządzenie??? :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

zdjęcia lipcowe
Pachypodium Lamerei - HELP