Rhododendron - jak ukorzenić?

1. Data: 2003-07-26 13:54:25

Temat: Rhododendron - jak ukorzenić?
Od: "yacek " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o informacje czy można szczepić i jak to zrobić . Szukałem w archiwum
ale nie znalazłem odpowiedzi a nawał pracy niepozwala mi na naukę ogrodnictwa
więc jakby ktoś mógł poświęcić mi parę chwil i mi pomóc to wielkie dzięki.

2. Data: 2003-07-26 15:21:46

Temat: Re: Rhododendron - jak ukorzenić?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bfu16h$77o$1@inews.gazeta.pl yacek
<y...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Szukałem w archiwum ale nie znalazłem odpowiedzi
> a nawał pracy niepozwala mi na
> naukę ogrodnictwa więc

Hejka. Skora praca nawala i nie pozwala :-) , to daj sobie spokój ze
szczepieniem i ukorzenianiem. ;-) Pospaceruj, jak będziesz miał chwilkę
czasu, po parku, ogrodzie botanicznym. Tam samo pięknie rośnie. :-)
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

3. Data: 2003-07-26 20:07:24

Od: "yacek " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@w...pl> napisał(a):

> :-) , to daj sobie spokój ze
> szczepieniem i ukorzenianiem. ;-) Pospaceruj, jak będziesz miał chwilkę
> czasu, po parku, ogrodzie botanicznym. :-)
> Pozdrawiam leniwie Ja...cki

Dzięki za garść fachowych informacji. Pozdr. jacek

4. Data: 2003-07-26 21:36:33

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bfun1s$q4n$1@inews.gazeta.pl yacek
<y...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Dzięki za garść fachowych informacji. Pozdr. jacek

Hejka. Dosłownie nie ma za co. ;-) Może ja już myślę nie dość
nowocześnie, ale skoro masz tak mało czasu, że brak Ci go na przeczytanie
chociaż jednej ksiażki o ogrodnictwie, żeby się zorientować w podstawach, to
skad znajdziesz czas na szczepienie i ukorzenianie różaneczników? A może
myślisz, że to wszystko jest takie dziecinnie łatwe? Wsadzasz badyla w
ziemię zielonym do góry, a on sam rośnie?
Najwiekszym fachowcem od różaneczników jest pan Jan Ciepłucha. Zajrzyj
na jego stronę. Powodzenia. :-) www.cieplucha.com.pl
Pozdrawiam bez ironii Ja...cki

5. Data: 2003-07-27 06:27:51

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

> Wsadzasz badyla w ziemię zielonym do góry, a on sam rośnie?

Akurat w przypadku różaneczników nie jest to do końca prawda...

Pozdrawiam,
Grzesiek, po niudanej próbie ukorzeniania różaneczników
--
Na swej sztucznej szczęce pewien Niemiec
dnia pewnego siadł przez zapomnienie.

6. Data: 2003-07-27 07:45:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> Akurat w przypadku różaneczników nie jest to do końca prawda...
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek, po niudanej próbie ukorzeniania różaneczników

Z azalią japońską jest łatwiej;-) [chyba powinnam napisać "tzw. japońską"]

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-07-27 11:26:49

Od: "yacek " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za link. Napewno poczytam bo jak tylko zobaczyłem okaz u znajomych to
zaniemówiłem a że będe u nich do wtorku i moge wziąść ile chce pomyślałem że
spytam na grupie . Ale bez sensu brać jak niewiem co i jak. Aha i wcale nie
twierdze że to łatwe i zielonym do góry - dlatego pytam.
Pozdr Jacek

8. Data: 2003-07-27 15:06:20

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Z azalią japońską jest łatwiej;-) [chyba powinnam napisać
> "tzw. japońską"]

Ja na swoich odkłady porobiłem, może coś z tego będzie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Osadnik w stanie Parana
Rżnął wśród pampasów barana.

9. Data: 2003-07-28 06:36:48

Od: "Edytka Sapijaszko" <e...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ogrodnictwa
> więc jakby ktoś mógł poświęcić mi parę chwil i mi pomóc to wielkie dzięki.

Mnie jeszcze się nie udało rozmnożyć różaneczników z sadzonek, ale dalej
będę próbować.
Z wygrzebanych gdzieś wiadomości:
1. Najlepiej pobierać sadzonkę z młodych roślin
2. Ukorzeniacze z auksynami o stężeniu 1 do 3% (hmmm nie wiem czy takie są
na rynku), ja chcę spróbować Radactem
3. Sadzonki można pobierać od sierpnia do listopada - różne źródła podają
różnie

Edytka

10. Data: 2003-07-28 08:26:21

Temat: Odp: Rhododendron - jak ukorzenić?
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Edytka Sapijaszko <e...@s...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bg2gam$d57$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
> na rynku), ja chcę spróbować Radactem
> 3. Sadzonki można pobierać od sierpnia do listopada - różne źródła podają

A co to jest Radact, czym różni się od tych zwykłych ukorzeniaczy? Lepszy
jest?
--
Pozdrawiam, Kaśka

tyton ozdobny i przetworczy - nasionka - jak zdobyc
zdjęcia lipcowe
Pachypodium Lamerei - HELP
mmm
dziwne kwitnienie hortensji