zdrowy styl zycia

1. Data: 2004-04-04 19:21:30

Temat: zdrowy styl zycia
Od: "s(00)mal" <s...@o...usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Moj brat musi przygotowac material o zdrowiu na gazetke szkolna i ma
problem z jednym zagadnieniem.

Co tak naprawde oznacza okreslenie "zdrowy tryb/styl zycia".

Wydaje mi sie, ze to czesty ruch, odpowiednia dieta, higiena, ale co
jeszcze?

--
[s(00)mal]---[gg: 1337396]---[zepsute HP-820:((]
"Młodzieniec zanurzył się w Duszy Świata i ujrzał, że Dusza Świata jest

2. Data: 2004-04-05 02:53:59

Temat: Re: zdrowy styl zycia
Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodalabym jeszcze relaks, zredukowanie stresu (poprzez np. medytacje,
sluchanie muzyki, spacer).

3. Data: 2004-04-05 06:56:29

Od: nonnocere <madziach1@_bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

00 wrote:

> Moj brat musi przygotowac material o zdrowiu na gazetke szkolna i ma
> problem z jednym zagadnieniem.
>
> Co tak naprawde oznacza okreslenie "zdrowy tryb/styl zycia".

Styl życia jest to zespół tych decyzji i zachowań, które dotyczą
zdrowia, a są w jakimś stopniu kontrolowane przez jednostkę.

> Wydaje mi sie, ze to czesty ruch, odpowiednia dieta, higiena, ale co
> jeszcze?

jeszcze efektywne radzenie sobie ze stresem, nie uleganie nałogom,
zdrowa kontrola wagi (nie taka jak w przypadku zaburzeń odżywiania -
anoreksja, bulimia), ale też można zaliczyć do tego bezpieczne
zachowania na przykład na drodze.

--
Pozdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

Dlugosc cyklu po odstawieniu tabletek
zatoki (?), ból głowy
czym zajmuje sie firma SCOPE International ?
szum w uszach
[HELP] Klinika onkologiczna zagranicą....