zeby-do konca zycia-co robic!!!!

1. Data: 2006-07-20 18:04:37

Temat: zeby-do konca zycia-co robic!!!!
Od: "piotrek" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Co trzeba robic zeby miec zeby do poznej starosci oczywiscie wszystkie.Czy
wystarczy raz dziennie myc wieczorem,nie jesc slodyczy i chodzic do dentysty
raz na pol roku(np. plombowac,czyscic)

2. Data: 2006-07-20 18:33:28

Temat: Re: zeby-do konca zycia-co robic!!!!
Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy wystarczy raz dziennie myc wieczorem, (...)

Raz dziennie - trochę mało...

3. Data: 2006-07-21 06:27:11

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystarczy mieć dobre geny.
No i myć po każdym posiłku.
Jacek

4. Data: 2006-07-21 07:59:31

Od: Radosław Rossa <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy mieć dobre geny.
> No i myć po każdym posiłku.

I nitkować, używać płynów do płukania j.u., dobrze się odżywiać etc., a nawet
wtedy nikt nie da Tobie gwarancji, że nie powstanie u Ciebie ani jeden nowy
ubytek...
Są pacjenci, którzy mimo potwornych zaniedbań, nawet po kilkuletnim odpoczynku
od stomatologa nie mają praktycznie żadnyego ubytku (chociaż to rzadkość) i
odwrotnie - czasem mimo "zadowalającej" higieny i regularnych kontroli trudno
uniknąć dalszego leczenia.
Oczywiście dobra higiena i regularne wizyty są jak najbardziej wskazane, ale to
jednak nie wszystko.
Pzdr.
RR :-)

5. Data: 2006-07-21 08:11:37

Od: "el Guapo" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co trzeba robic zeby miec zeby do poznej starosci oczywiscie wszystkie.Czy
> wystarczy raz dziennie myc wieczorem,nie jesc slodyczy i chodzic do dentysty
> raz na pol roku(np. plombowac,czyscic)

Wedle Wiktora Suworowa wystarczy raz na miesiąc wskoczyć do mrowiska.

Pozdrawiam
EG

6. Data: 2006-07-21 10:59:12

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno:
sprawdzić zgryz u dobrego lekarza i w razie czego skorygować.
Opiszę na moim przykładzie - wydawało mi się, że zgryz mam ok i zęby
proste. Dentystę w przychodni rejonowej odwiedzałem dwa razy do roku i za
każdym razem przybywała jakaś plomba.
Znajomy namówił mnie na wizytę prywatnie u młodej dentystki w nowym
gabinecie i poszedłem.
Po pierwsze zdjęła mi kamień, którego "na ubezpieczalni" mimo próśb nijak
zdjąć się nie dało. Od razu poczułem się 10 lat młodszy.
Po drugie wywaliła mi "ponalepiane" plomby amalgamatowe i zwykłe jedna na
drugą i założyła światłoutwardzalne.
Po trzecie namówiła mnie na korektę zgryzu przez szlifowanie. Przeraziłem
się tego szlifowania ale wytłumaczyła mi, że to tylko ułamki milimetra bez
szkody dla szkliwa i że bez tego guzki zębowe u mnie źle się stykają i przez
to powstają ubytki.
Oczywiście wszystkich w/w operacji nie zrobiła mi od razu tylko w ciągu
trzech kolejnych wizyt.
Kosztowało mnie to parę stówek ale odtąd jak co 2-3 lata przytrafi mi sie
jakaś plomba to wszystko.
Od tego czasu panią doktor "z ubezpieczalni" serdecznie p..ozdrawiam.
Jacek

7. Data: 2006-07-21 13:03:55

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijsetokurde_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedle Wiktora Suworowa wystarczy raz na miesiąc wskoczyć do mrowiska.

Mógłbyś rozwinąć (przenośnię?)? Czytałem tylko jedną książkę Suworowa i
w niej akurat nic na ten temat nie było.

8. Data: 2006-07-21 16:04:41

Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Rossa napisał(a):

> [...]
> regularnych kontroli trudno uniknąć dalszego leczenia.
> Oczywiście dobra higiena i regularne wizyty są jak najbardziej wskazane,

Moja sąsiadka (53 lata) ma piękne, mocne zęby. Tylko jeden z tyłu ma
wyrwany. Powiedziała mi, że jest z dobrego materiału zrobiona :-)
U niej w rodzinie wszyscy mają "solidnie trzymające" się zęby i gęste
owłosienie na głowie. Fakt, że jej ojciec był pijakiem, to jednak nie
miało znaczenia, to chyba tylko geny.

--
Kaja

9. Data: 2006-07-22 00:24:38

Od: Marek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

piotrek wrote:

> Co trzeba robic zeby miec zeby do poznej starosci oczywiscie wszystkie.Czy
> wystarczy raz dziennie myc wieczorem,nie jesc slodyczy i chodzic do dentysty
> raz na pol roku(np. plombowac,czyscic)

Co robic zeby zemby wystarczyly do konca zycia? powiesic sie jak dozyje sie 25.

Obrzek nogi po ukaszeniu jakiegos owada
Szczepienie p/WZW
Rezonans magnetyczny w Poznaniu ? Gdzie ?
Wypadek rowerowy - ból reki
Bolacy miesien reki?