zel do mycia twarzy

1. Data: 2002-10-19 17:33:41

Temat: Re: zel do mycia twarzy
Od: "cicha" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja za to polecam zel neutrogena deep clean. jest swietny i barzo wydajny
dzieki butelce z dozownikiem. pozdrawiam

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> rany... dzieki za tyle odpowiedzi:)
> obawiam sie tylko ze nie starczy mi kasy na wszystkie kosmetyki i bede
> musiala sie na cos zdecydowac:(
> o! albo bede testowala po kolei:)
> Julianna
> Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
Miracuulum.

1. Data: 2002-10-19 20:24:04

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo, bardzo polecam żel z serii "Czysta skóra" Garnier.
> Nie wysusza i bardzo dobrze oczyszcza skórę.
> Uzywam od wakacji i jestem bardzo zadowolona.

No nie wiem czy w tym przypadq ten Garnier by się sprawdził. Do mojej
mieszanej cery jest super, ale koleżanka ma wyraźnie wrażliwą suchą cerę, a
Garnier jest żelem peelingującym, co raczej nie służy takiej skórze.
Do suchej cery najlepsze byłoby mleczko... Lekko natłuszcza i nawilża skórę,
poza tym nie trzeba zmywać twarzy wodę, co też wysusza skórę...
No a jeśli nie lubisz mleczek to już inny problem... szukj bardzo
delikatnego zelu do cery suchej...

--
sheba 19

1. Data: 2002-10-19 20:25:57

Od: "sheba" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja za to polecam zel neutrogena deep clean. jest swietny i barzo wydajny
> dzieki butelce z dozownikiem. pozdrawiam

deep clean....On do cery suchej się nadaje?

--
sheba 19

1. Data: 2002-10-20 21:52:14

Od: "cicha" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam sucha i jest ok

Użytkownik "sheba" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> deep clean....On do cery suchej się nadaje?
>
> --
> sheba 19

fryzjer na ursynowie
aparat ortodontyczny przed 30-tką? ;)