żelazka i ścierająca się powłoka stopy grzewczej ...

1. Data: 2002-02-13 07:10:15

Temat: żelazka i ścierająca się powłoka stopy grzewczej ...
Od: <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zamierzam kupić żelazko i zacząłem się rozglądać co tam "w trawie piszczy"....
Wygląda to mniej więcej tak, że wszystko firmowane mogłoby być znakiem jednej
firmy, a róznica polegałaby na producencie stopy grzewczej, ale to temat na
inną dyskusje ...;o)
Ja mam pytanie odnośnie właśnie stopy grzewczej.
Aha - może najpierw sprecyzuje czego szukałem - 'normalne' żelazko - czyli
spryskiwanie, uderzenie parowe i jak najmniej 'wybłyszczająca' stopa, no i cena
też nie za duża (250 zł - górna granica) - ogólnie bez zbędnych bajerów.
Widziałem ileś tam modeli i już zdecydowałem sie na taki model TEFAL'a
(chyba 'AVANTIS 1822') - stopa ceramiczna, ale jeden gość w sklepie powiedział
mi, że to żelazko ma na tej stopie powłoke teflonową, która się może wytrzeć za
jakis czas i żelazko może zacząć 'przywierać' !!! Jakoś mi się nie chce wierzyć
w to co on mówi, ale jednak mnie zbił z tropu....
W związku z tym mam pytanko - czy ktos uzywa żelazek TEFAL'a z tej serii i jak
one się sprawują ?

dzięki,
Witek

PS. Ten sam gość polecał mi model PHILIPS'a (jakieś 'Azurro' czy cuś) ze
stopą 'Carreza'....

1. Data: 2002-02-13 11:43:31

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@h...pl> napisał w wiadomości

> W związku z tym mam pytanko - czy ktos uzywa żelazek TEFAL'a z tej serii i
jak
> one się sprawują ?

Tefal AVANTIS ze stopa ceramiczna (taka w biale paski) - nic sie nie
wyciera, malo nablyszcza, ma wszystkie potrzebne bajery i zadnych
wodotryskow, cena tez do przyjecia. I duza zaleta: nie trzeba lac zadnej
destylowanej wody, wystarczy zwykla kranowa i raz na jakis czas trzeba
jedynie octem potraktowac specjalny wklad odkamieniajacy.
Sa rozne modele, najnowszy i nadrozszy to chyba AVANTIS 100, ja kupilem 85 i
tez jestem zadowolony.

J.

1. Data: 2002-02-13 14:06:16

Od: <w...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedynie octem potraktowac specjalny wklad odkamieniajacy.
> Sa rozne modele, najnowszy i nadrozszy to chyba AVANTIS 100, ja kupilem 85 i

dzięki - a ile masz te żelazko i czy często prasujesz ?

Witek

1. Data: 2002-02-13 15:10:30

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzięki - a ile masz te żelazko i czy często prasujesz ?

Sam mam od niedawna a prasuje tyle ile przecietny facet, ale kolezanka ma
ten sam model juz od roku, w uzyciu jest codziennie i tez sobie chwali,
zreszta za jej namowa je kupilem.

J.

suchy chleb
Czym myć panele???