żelazo

1. Data: 2003-01-25 12:33:02

Temat: żelazo
Od: "news" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam bardzo niski poziom żelaza (19 ), czym oprócz tabletek żelaza, które
przypisał lekarz skutecznie w naturalny sposób podnieść poziom.

--
Elżbieta

2. Data: 2003-01-25 13:14:05

Temat: Re: żelazo
Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:
> Witam,
> mam bardzo niski poziom żelaza (19 ), czym oprócz tabletek żelaza,
> które przypisał lekarz skutecznie w naturalny sposób podnieść poziom.

Przyjmuj tabletki razem z witamina , zwieksza wchlanianie zelaza.

--
In God we trust, all others must present data
j...@m...pl

3. Data: 2003-01-25 13:19:32

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurek wrote:

> Przyjmuj tabletki razem z witamina , zwieksza wchlanianie zelaza.

Chodzilo oczywiscie o witamine C. Przepraszam za niepelna wiadomosc

4. Data: 2003-01-25 13:26:03

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może być rutinoscorbin, bo lekarz mi polecił żeby go łykać razem z
żelazem..

Pozdrawiam

5. Data: 2003-01-25 13:28:00

Od: "jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eliza wrote:
> A może być rutinoscorbin, bo lekarz mi polecił żeby go łykać razem z
> żelazem..

Rutinoscorbin zawiera witamine C, wiec jak najbardziej moze byc

6. Data: 2003-01-25 13:50:40

Od: "Gorgo" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak sie objawia niedobor zelaza ?

Gorgo

7. Data: 2003-01-25 15:18:47

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniez chcialbym sie dowiedziec na czym polega niedobor zelaza ???

8. Data: 2003-01-27 07:28:11

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osłabienie, bóle głowy z którymi walczę od roku bez większego skutku oraz
wyniki badań, poziom żelaza 19, gdzie norma jest chyba >60.

Pozdrawiam
Elzbieta

9. Data: 2003-01-27 08:39:49

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

news wrote:

> [...]
> mam bardzo niski poziom żelaza (19 ), czym oprócz tabletek żelaza, które
> przypisał lekarz skutecznie w naturalny sposób podnieść poziom.

Polecam pietruszkę. Ale w MEGA ilosciach:)
W ogole nalezy przyjmowac "zielone" warzywa...sałatę, paprykę, szpinak itp.
Pietruszkę należy dorbno posiekac, dodac kropelke oliwy (aby nie przykleiła
się do żołądka) i na chlebek. Ale nie troszke na chlebek tylko bardzo
dużo...
tak aby nie było widać masła.

Pozdrawiam,
Mich'ata

10. Data: 2003-01-27 08:46:17

Od: "Eliza" <e...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie przepadam ale dla zdrowia bedę musiała spróbować, dziekuję za pomoc.

Elżbieta
Użytkownik "Mich" <M...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
przykleiła
> się do żołądka) i na chlebek. Ale nie troszke na chlebek tylko bardzo

Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
tętniak mózgu
szukam adrsow szpitali w Anglii
skurcze - jakiej witaminy brakuje?
badanie moczu - normy