zepsute zęby a zapalenie stawów

1. Data: 2006-03-02 20:14:05

Temat: zepsute zęby a zapalenie stawów
Od: keruj <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwe żeby od zaniedbanych zębów pogorszył się stan stawów
kolanowych?

2. Data: 2006-03-02 20:32:44

Temat: Re: zepsute zęby a zapalenie stawów
Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest możliwe żeby od zaniedbanych zębów pogorszył się stan stawów
> kolanowych?

Zaniedbane zęby mogą wiązać się z rozwojem, badź zaostrzeniem chorób
odogniskowych. Do ch.o. zalicza się m. in. reumatoidalne zapalenie stawów.

3. Data: 2006-03-03 14:06:48

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Mar 2006 21:14:05 +0100, keruj napisał(a):

> Czy jest możliwe żeby od zaniedbanych zębów pogorszył się stan stawów
> kolanowych?

Mogą, ale nie muszą. Lekarze mają pewien schemat na stany zapalne, więc
zęby, częste infekcje bakteryjne, choroby weneryczne itd.
Jak nic nie wykryją, to mogą potem zdiagnozować reumatyzm (jak u mnie).

Zęby sprawdź, ale to może być tylko jedna z wielu możliwych przyczyn (za to
łatwa do zbadania)

--
PiS = Populizm i Socjalizm
To napisałem ja - zapluty karzeł III RP

4. Data: 2006-03-04 09:20:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2 Mar 2006, Radosław Rossa wrote:

> Zaniedbane zęby mogą wiązać się z rozwojem, badź zaostrzeniem chorób
> odogniskowych. Do ch.o. zalicza się m. in. reumatoidalne zapalenie stawów.

na pewno reaktywne zapalenie stawow - czy reumatoidalne to juz nie wiem,
poza tym infekcyjne zapalenie wsierdzia, ropniak oplucnej i cala
gama chorob, ktore zabijaja czlowieka w ktotkim czasie

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz