zespol bolesnego barku - blokady

1. Data: 2005-05-16 07:55:06

Temat: zespol bolesnego barku - blokady
Od: "Ruda" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
po pol roku uzerania sie z zespolem bolesnego barku, dwoch turach
rehabilitacji i innych cudach, dalam sie przekonac do blokad sterydowych w
bark. Ortopeda, ktory mi podal pierwsza wspomnial, ze po kilku zastrzykach
sterydowych podawal mi bedzie jakis tam inny lek - homeopatyczny zreszta ;-)
Ale nie o tym; co innego mnie bardzo zastananowilo. Zaraz po przypadkiem
rozmawialam z lekarz rehabilitacji, ktora mnie prowadzila wczesniej i ta
zaczela lamentowac- po cos Ty sobie dala to zrobic, od tego wapnieja stawy
itd. Poczulam sie jak osiol ze wzgledu na takie rozbiezne postawy i tak sie
bije z myslami - na pewno nie przerwe kuracji, ktora zaczelam, ale jak to
jest z tymi blokadami?
Czemu jest tyle kontrowersji? Czy te blokady sa naprawde tak szkodliwe?

Pozdrawiam i licze, ze ktos mnie oswieci :-)

Ruda