kłopoty z budzeniem si

1. Data: 2005-05-16 08:33:04

Temat: kłopoty z budzeniem si
Od: "edyta" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od pewnego czasu mam bardzo dziwny problem z budzeniem się. Mianowicie
wygląda to tak, że budzę się jakby umysłem chce wstać a nie mogę się
poruszyć, nawet oczu otworzyć nie mówiąc juz o wypowiedzeniu jakiegoś słowa.
Gdy juz uda mi się po wielkim "wysiłku" obudzić czuje się bardzo osłabiona i
gdy nie wstanę odrazu to spowrotem problem ten się powtórzy. Wydawało mi
się, że to może z za długiego snu albo z za wysokiej temperatury w pokoju,
ale nawet jak wstaje wcześnie to tez takie "coś" mi się zdarza zazwyczaj po
wcześniejszym przebudzeniu np. budzę się o 6 rano a mam wstać o 8.

Jakby ktoś mógł mi napisać, co to jest to była bym bardzo wdzięczna:)

Pozdrawiam Edyta

2. Data: 2005-05-18 11:14:04

Temat: Re: kłopoty z budzeniem si
Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może to tzw. paraliż senny? Jak wiadomo, w czasie snu większość mięśni jest
sparaliżowana. Czasami u niektórych ludzi zdarza się, że po obudzeniu nie od
razu odzyskują nad nimi kontrolę, występuje pewne opóźnienie-tak jakby umysł
już się obudził, a ciało tkwiło jeszcze w głębokim śnie. Nie martw się-zjawisko
jest podobno niegroźne i z tego co wiem dosyć powszechne.

3. Data: 2005-05-18 20:49:35

Od: "Krzysztof" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"edyta" <e...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> budzę się o 6 rano a mam wstać o 8.
>
> Jakby ktoś mógł mi napisać, co to jest to była bym bardzo wdzięczna:)

miewałem podobne problemy, ale najczęściej gdy zdarzało mi się zdrzemnąć
po południu; wydaje mi się że w dużym stopniu jest to kwestia regularności
snu; od kilku lat nie przydarzyło mi się już nic takiego -- podejrzewam,
że u ciebie, tak jak umnie, minie samoistnie :-)

K.

zespol bolesnego barku - blokady
hydroxyzinum
rozpoznanie migreny
dolegliwosci z uszami i glowa - dluge: prosze o pomoc
cylinder - 2 na prawe oko-astygmatyzm