Zapalnie oskrzeli+dziwny objaw.

1. Data: 2005-05-16 08:53:45

Temat: Zapalnie oskrzeli+dziwny objaw.
Od: Looca <l...@p...fm.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!
mam od jakichs 4 dni zapalnie oskrzeli i prawde mówiąć zauwazzżyłem
ostatnio niepokojacy objaw. Od około 2 dni kiedy kaszle wylatują razem z
wydzilina którą odkrztuszam, taki małe krmowo pomarańczowe grudki w
konsystencji grudki twarożku, które strasznie śmierdzą. Czy ktoś sie
spotkał z czymś podobnym????
Dzieki za ewentualne odpowiedzi.

2. Data: 2005-05-16 10:27:47

Temat: Re: Zapalnie oskrzeli+dziwny objaw.
Od: "klonik" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o matko, syfilis - biegiem do weterynarza

3. Data: 2005-05-16 10:30:01

Od: Looca <l...@p...fm.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klonik napisał:

> o matko, syfilis - biegiem do weterynarza

Bardzo smieszne.
Moze powinienas pisac na grupie - pl.jestem.kretynem.
Współczuję i ubolewam nad twoim ćwierć - mózgowiem.

4. Data: 2005-05-16 15:16:09

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Looca" <l...@p...fm.wytnij.to> napisał w wiadomości

> [...]
> wydzilina którą odkrztuszam, taki małe krmowo pomarańczowe grudki w
> konsystencji grudki twarożku, które strasznie śmierdzą. Czy ktoś sie

Masz to, co wielu ludzi. Nie ma to nic wspolnego z zapaleniem oskrzeli. Byc
moze tylko to, ze obecnie masz spuchniete migdaly (ale niekoniecznie) -
wowczas latwiej wychodza, a podczas silnego kaszlu wymuszasz jakoby
wydobycie z migdałów tych grudek.

Tu masz troche na ten temat:
http://glinki.com/?l=8wdemi

Zycze zdrowia
Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

kłopoty z budzeniem si
zespol bolesnego barku - blokady
hydroxyzinum
rozpoznanie migreny
dolegliwosci z uszami i glowa - dluge: prosze o pomoc