zespol psychozy natrectw

1. Data: 2001-02-05 21:47:40

Temat: zespol psychozy natrectw
Od: phenomen <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

natknalem sie gdzies na cechy charakterystyczne zjawiska ktore zostalo
okreslone nazwa jak w sbj... jesli cos takiego rzeczywiscie zostalo
gdzies sklasyfikowane i mozna sie czegos wiecej o tym dowiedziec,
bylbym bardzo wdzieczny za wszelkie informacje... poniewaz jesli "to"
formalnie rzeczywiscie istnieje to dotyczy mnie w calej okazalosci...

B O R N A G A I N P A G A N

2. Data: 2001-02-06 07:25:39

Temat: Re: zespol psychozy natrectw
Od: "Michal Buslik" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest - na medycynie sadowej { jestem prawnikiem }byla mowa o zespole
natrectw . Dla przykladu - ja wychodzac z domu { mimo , ze zawsze zamykam
wszystkie trzy zamki } zawsze kilkukrotnie szarpie za klamke - gdy tego nie
zrobie bedac poza domem mysle li tylko o tym ze ktos mi sie wlamuje - i to
jest niestety takze odmiana natrectwa . Gdy sobie szarpne pare razy za
klamke jestem spokojny { choc przeciez zlodziej moze wejsc przez okno :-))
Użytkownik phenomen <t...@s...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1...@4...com..
.

3. Data: 2001-02-06 10:37:59

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Feb 2001, Michal Buslik wrote:

> [...]
> zrobie bedac poza domem mysle li tylko o tym ze ktos mi sie wlamuje - i to
> jest niestety takze odmiana natrectwa . Gdy sobie szarpne pare razy za

tak ale to na szczescie nie jest jeszcze tego kalibru "natrectwo" aby
mozna bylo rozpoznac nerwice natrectw - zwykly uzasadniony lek przed
okradzeniem (mnie sie kiedys wlamano do mieszkania) - tak wiec
nie przejmuj sie tym zbytnio

Jak bedziesz w domu przed wyjsciem z domu wylaczal korki a zelazko
bral z soba do pracy aby miec pewnosc, ze nie zostawiles go wlaczonego
to wowczas bedziesz musial zglosic sie do psychiatry

Pozdrowienia

Piotr
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>