zespół zachodzącego słońca

1. Data: 2004-08-07 20:10:23

Temat: zespół zachodzącego słońca
Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i z góry przepraszam jeśli temat był poruszany na forum.
U 2-miesięcznego synka mojego brata stwierdzono "zespół zachodzącego słońca".
Czy mogę prosić o jakieś informacje? Udało mi się wyszukać artykuł na temat
tego rodzaju schorzenia u ludzi starszych.
Czy może ktoś zna lekarza-neurologa specjalizującego się w podobnych
schorzeniach u dzieci (neurolog). Mieszkam w Lublinie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Anna

2. Data: 2004-08-07 20:40:38

Temat: Re: zespół zachodzącego słońca
Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U 2-miesięcznego synka mojego brata stwierdzono "zespół zachodzącego słońca".

A może chodziło o 'objaw zachodzącego słońca'?
Na ten temat można znaleźć trochę w googlach...
Pozdrawiam!
daśka

pharmaceris - gdzie?
antybiotyk i pigulka
Skrzywienie kregosłupa - specjalista?
powiększone WĘZŁY CHŁONNE-zawsze groźne??
Choroba mieszka włosowego???