zgrubienia okołooskrzelowe

1. Data: 2004-02-27 12:35:38

Temat: zgrubienia okołooskrzelowe
Od: "Fanszetka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynik badania rtg klatki piersiowej: zgrubienia okołoskrzelowe (tak napisał
pan dr, ale skrzela to mi już chyba dawno zanikły, prawda? ;))przy dolnym
biegunie prawej wnęki. Tak czy siak będzie to dla mnie brzmialo magicznie.
Chciałabym tylko wiedzieć, czy to trwała zmiana, czy da ją się cofnąć? Pani
dr kręciła zeznając, czy coś mi się tworzy dopiero, czy to wynik już
przebytej i nie doleczonej infekcji. Cóż, chwała jej za to, że mnie w ogóle
na rtg wysłała, bo inni radośnie lekceważyli moją podwyższoną temperaturę...

Maria