krosty na języku

1. Data: 2004-02-27 11:17:32

Temat: krosty na języku
Od: "Darek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Zauważyłem ostatnio że na języku a konkretnie w końcowej części pojawiły się
czerwone wypryski .Oddech zalatuje smrodkiem szczególnie z rana, zęby mam
zdrowe. Kolejną nieprzyjemną dolegliwością jest uczucie zgagi, które także
występuje po obudzeniu. Poranna ślina ma zabarwienie brunatne, ciemno czerwone.
Nie mam pojęcia co to jest, myślałem że mam kłopoty z wątrobą. Branie Ranigastu
nic nie pomogło.
Mam nadzieję że ktoś udzieli mi jakieś porady lub wyjaśni co to może być. Do
lekarza wybieram się w poniedziałek.
Z góry wszystkim dziękuję.

2. Data: 2004-02-28 14:48:48

Temat: Re: krosty na języku
Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nic nie pomogło.
> Mam nadzieję że ktoś udzieli mi jakieś porady lub wyjaśni co to może być.

O ile pamiętam, to coś takiego było niedawno na grupie. Nazywa się to
halitoza i związane jest z bakteriami, które rozwijają się w tych krostach.

Pzdr.

Jacek

operowanie-usuniecie prostaty
okulary do czytania?