pytanie o wyniki

1. Data: 2004-02-27 10:48:29

Temat: pytanie o wyniki
Od: Czerska <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam mały problem, polega on na tym, że w styczniu miałam pobrany wycinek
z tylniej ściany trzonu żołądka. Dzisiaj odebrałam wyniki i na karcie
badania jest napisane "fundic gland polyp.". Nie mam pojęcia co to jest
i czy to jest coś poważnego?!? do lekarza ide dopiero we wtorek a już
chciałabym wiedzieć co to jest.
w googlach znalazłam tylko obcojęzyczne strony z tą nazwą.
Z góry dzięki za odpowiedź.
--
Czerska
"Jedyną rzeczą wartą życia, jest bezgranicznie

2. Data: 2004-02-27 12:26:23

Temat: Re: pytanie o wyniki
Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "fundic gland polyp."
Nienowotworowy polip o niejasnej przyczynie. Nic nie wskazuje, żebyś miała
z tym problem.

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

coca cola - ból po wypiciu
Krwawiące zęby ile można:-(
ospa..
Choroby stawu łokciowego - Tadeusz Gaździk
herbata na czczo=wymioty