ospa..

1. Data: 2004-02-27 09:41:14

Temat: ospa..
Od: "Senoh [SZN]" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Sprawa wyglada nastepujaco..
Majac 6 lat przeszedlem ospe.i wczoraj dostalem ja ponownie !!!;-(( ale co
najdziwniejsze mam 25 lat !! wiem ze szczep ospy moze w rdzeniu kregowym
przelezec kilka/kilkanascie lat..i tu moje pytanko ..czy przebywajac z osoba
ktora 2 miesiace temu miala polpasca moglem sie ponownie zainfekowac skoro
juz raz mialem ospe ?? ostatnio troche jestem oslabiony i przez tydzien
praktycznie co dzien i co dwa gralem w siatkowke intensywnie wiec mysle ze
to moglo byc przyczyna uruchomienia zapalnika;-(((

Senoh

2. Data: 2004-02-27 21:51:13

Temat: Re: ospa..
Od: "India1" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Senoh [SZN]" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
osoba
> ktora 2 miesiace temu miala polpasca moglem sie ponownie zainfekowac skoro

Nie wiem jak to dokładnie jest z tą ospą, ale gdyśmy (ja i mój brat) byli
małymi "szczenięciami", mój brat ze żłobka przyniósł ospę - ja prawie non
stop z nim przebywałam (jestem 2 lata starsza) i nic mi nie było. Jednak
podczas praktyk w Studium Medycznym, na oddziale dziecięcym złapałam od
jakiegoś jeszcze zarażającego (choć już zdrowego - podobno ktoś kto
przeszedł ospę, jeszcze przez kilka tygodni może zarażać) dziecka właśnie
ospę, no i w wieku ok. 19 lat przechorowałam ospę, na którą teoretycznie
zostałam uodporniona przez własnego brata...
A właśnie, ciekawe jak to jest, czy jestem zagrożona, jakby co, półpaścem??

--
Forum dot. fizjoterapii, rehabilitacji, masażu:
http://forumfizjoterapeuty.prv.pl

Choroby stawu łokciowego - Tadeusz Gaździk
herbata na czczo=wymioty
dłonie po opażeniu
Ginekolog w Bydgoszczy
czyrak