herbata na czczo=wymioty

1. Data: 2004-02-27 08:07:22

Temat: herbata na czczo=wymioty
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytam z ciekawości, gdyż nie piję już na czczo herbaty z ww. powodów. Ale
czym to mogło być spowodowane? Niezależnie czy była posłodzona czy ni,
reakcja była wręcz natychmiastowa! Dosłownie 3-4 minuty! Dodam, że zaczęło
mi to dokuczać mniej więcej od ok. 2 lat, wcześniej było "normalnie"
A.

2. Data: 2004-02-27 10:40:06

Temat: Re: herbata na czczo=wymioty
Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam identycznie - tzn. teraz nawet nie próbuję pić herbaty na czczo (wogóle
już nie piję). Powodem jest zawarty w herbacie garbnik, który drażni
żołądek - może to być też objaw nadkwasoty lub innego podrażnienia żołądka.
:( Oczywiście może to być również uczulenie :).
pozdrawiam
i życzę zdrowia
barbarella

3. Data: 2004-02-27 11:25:17

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BarBarella" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
żołądka.
> :( Oczywiście może to być również uczulenie :).

:( ojej, w ogóle już nie pijesz herbaty???? to i mnie to czeka? Ja lubię
herbatę, tylko muszę mieć pełny żołądek, żeby ją wypić...
Pozdrawiam herbacianie, Ania

4. Data: 2004-02-27 13:04:20

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> już nie piję). Powodem jest zawarty w herbacie garbnik, który drażni
a moze zielona bylaby lepsza?

dłonie po opażeniu
Ginekolog w Bydgoszczy
czyrak