ziaja jogurtowa - niewypal

1. Data: 2006-03-06 11:18:14

Temat: ziaja jogurtowa - niewypal
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wlasnie przegladam archiwum i widze, ze nie tylko ja mam zle doswiadczenie z
ta seria. Krem nawilzajacy o przeznaczeniu dla skory suchej sprawgnionej.
Wady kremu:
- jednorazowo pojawila sie swedzaca wysypka przy linii wlosow na czole
- krem ma byc idealny pod makijaz a nie jest - walkuje sie, fluid robi
mazaki na nim
- na czole i policzkach pojawily sie wysuszone, luszczace sie plamy, ktorych
nie bylo wczesniej
- jesli pokremuje twarz lacznie z ustami - usta mnie pieka

Podobne objawy mialam po uzyciu 100 procent pielegnacji Ziaji. Ale myslalam,
ze to moze wina serii a nie samej Ziaji. Widac ich kremy nie sa dla mnie, a
szkoda, bo maja ich bardzo duzo a cena jest super.

Musze wrocic do chwalonej serii Owocowy Sad Miraculum - krem odzywczo -
ujedrniajacy z olejkiem z pomaranczy. Niestety, seria jest wycofana z
produkcji i szukam czego w zamian.

Zazula