zięć

1. Data: 2006-04-13 11:17:39

Temat: zięć
Od: "Zuzanna" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zięcia,któremu trafiło się złote jajko.Nie chce, nie umie tego
wykorzystać.Czy jest szansa aby otworzyć jemu oczy ?Aby zrozumiał że życie
to nie tylko spanie,jedzenie i narkotyki?To przede wszystkim praca i
zapewnienie rodzinie bytu.Rozmowa nic nie daje.Wyrzucić z mieszkania za
które nie płaci?Odciąć telefon- też nie płaci.Straciłam nadzieję że coś się
zmieni.Straciłam sens.

2. Data: 2006-04-13 14:43:40

Temat: Re: zięć
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zuzanna <u...@i...pl> napisał(a):

> Czy jest szansa aby otworzyć jemu oczy ?

A jej się nie da?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-04-13 15:22:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzanna" <u...@i...pl> wrote in message
> [...]
> zapewnienie rodzinie bytu.Rozmowa nic nie daje.Wyrzucić z mieszkania za
> które nie płaci?Odciąć telefon- też nie płaci.Straciłam nadzieję że coś

moze z corka nalezy powaznie porozmawiac, i jej oczy otworzyc,

iwon(k)a

rozwod dziadka
teściowa
kwestionariusz CAS