zielony nalot na końcu kranu z wodą

1. Data: 2007-02-05 20:48:49

Temat: zielony nalot na końcu kranu z wodą
Od: "mareK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem na końcu wylewki do wody filtrowanej pojawił sie
zielononiebieski osad, najprawdopodobniej jakiś związek miedzi ,bo wylewka
jest chromowana, ale pewnie chrom na stopie miedzi i na samym końcu odpadł.
Nie jestem chemikiem i nie wiem czy to, co powstaje nie jest czasami
szkodliwe dla zdrowia.
Może ktoś kompetentny mógłby mi na to odpowiedzieć?

Pozdrawiam
mareK

2. Data: 2007-02-05 23:06:10

Temat: Re: zielony nalot na kon~cu kranu z wod?
Od: te <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Związki miedzi w tak małych ilościach nie są szkodliwe.

uzywa ktos z was karcher SC 1122?
Liebherr z no frost
Drzwi i tynkowanie
Stolik Wojewódzkiego