zielony parasol

1. Data: 2008-07-14 15:34:10

Temat: zielony parasol
Od: <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę wychodować drzewo by dawało dużo cienia.Najodpowiedniejszy byłby
kształt rozpostartego parasola.Jaki gatunek wybrać?
pozdrawiam
strabdorka

2. Data: 2008-07-14 15:58:02

Temat: Re: zielony parasol
Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chcę wychodować drzewo by dawało dużo cienia.Najodpowiedniejszy byłby
> kształt rozpostartego parasola.Jaki gatunek wybrać?

Wiąz(Ulmus) Camperdownii, drzewo o parasolowatej koronie.

Pozdrawiam pogodnie
skryba

3. Data: 2008-07-14 16:51:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Jul 2008 17:58:02 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

> Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Wiąz(Ulmus) Camperdownii, drzewo o parasolowatej koronie.
>
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Wierzba płacząca - szybko rośnie, a oprócz parasola daje także "ściany" z
wiszących czasem aż do ziemi młodych gałązek (można je przystrzyc od dołu).
Najniższe konary warto obciąć, żeby parasol był wygodny.

4. Data: 2008-07-15 07:49:35

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogorodowy pisze:

> Wiąz(Ulmus) Camperdownii, drzewo o parasolowatej koronie.

Zgadza się, po jakimś czasie dość duża rodzina krasnoludków będzie miała
pod nim dużo cienia ;))

Pozdrawiam
Kaśka

5. Data: 2008-07-15 12:58:09

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę wychodować drzewo by dawało dużo cienia.Najodpowiedniejszy byłby
> kształt rozpostartego parasola.Jaki gatunek wybrać?

Sumiak tworzy ładny parasol, ale niewysoki.

--
__________________________________________MAT_______

6. Data: 2008-07-15 14:46:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 14:58:09 +0200, Lagoda napisał(a):

> Sumiak

Sumak octowiec.

> tworzy ładny parasol, ale niewysoki.

Mało cienia daje. Bardzo mało.

7. Data: 2008-07-15 16:05:54

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:487c9f02$1@news.home.net.pl...

8. Data: 2008-07-15 16:07:42

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> napisał w
wiadomości news:487c9f02$1@news.home.net.pl...

> Sumiak tworzy ładny parasol, ale niewysoki.

Sumak trudny do zwalczenia w przyszłości. Upierdliwy chwast.
A kysz. Paszoł won.
:-))

Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2008-07-15 16:10:47

Od: "skryba ogorodowy" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Zgadza się, po jakimś czasie dość duża rodzina krasnoludków będzie miała
> pod nim dużo cienia ;))
>
> Kaśka

Kasiu nie wiem jak Ty, ale ja widziałem go w naturze.
Szczepiony na 2,5 m, korona corocznie podcinana o średnicy 7 m.
Parasol wyśmienity.
:-)

pozdrawiam pogodnie
skryba

10. Data: 2008-07-15 16:15:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2008 18:10:47 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
>
> Kasiu nie wiem jak Ty, ale ja widziałem go w naturze.
> Szczepiony na 2,5 m, korona corocznie podcinana o średnicy 7 m.

I wiek ok. 30 lat?
:-P

parki w Holandii
HEJ!