zimny jacek

1. Data: 2006-04-18 18:14:57

Temat: zimny jacek
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Dziś trafiłam do Florpacka na Modlińską 56 w Warszawie w poszukiwaniu róż
parkowych. Róż nie ma ale jest brunera "zimny jacek" za 12 zł całkiem ładne
krzaczki :)
Pzdr

2. Data: 2006-04-18 20:49:07

Temat: Re: zimny jacek
Od: "Maniek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuleczka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dziś trafiłam do Florpacka na Modlińską 56 w Warszawie w poszukiwaniu róż
> parkowych. Róż nie ma ale jest brunera "zimny jacek" za 12 zł całkiem

Witam;)
Róż we Florpacku na Modlińskiej nie ma bo całą ich produkcję można znaleźć
kawałek wcześniej w Auchan:)
Pozdrawiam Maniek

3. Data: 2006-04-19 11:42:13

Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Witam;)
> Róż we Florpacku na Modlińskiej nie ma bo całą ich produkcję można znaleźć
> kawałek wcześniej w Auchan:)
> Pozdrawiam Maniek

Ogólnie róże są tylko parkowych nie ma :( Kupiłam dwie okrywowe i szukam
dalej...
pzdr
Kuleczka

4. Data: 2006-04-19 15:51:33

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuleczka napisał(a):

> Róż nie ma ale jest brunera "zimny jacek" za 12 zł całkiem ładne
> krzaczki :)

Zimny jacek, to jakaś pomyłka, wykluczone ;-)

Pozdrawiam, Jacek

P.S. Wpisałem w Google _brunera_ , w grafice na 2 stronie są ładne krzaczki :-)

5. Data: 2006-04-19 15:57:50

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Zimny jacek, to jakaś pomyłka, wykluczone ;-)

Frakcja południowa tę odmianę ochrzciła Jacuś Mrozik, może być? ;)

Pozdrawiam, Basia.

6. Data: 2006-04-19 18:31:00

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Frakcja południowa tę odmianę ochrzciła Jacuś Mrozik, może być? ;)
>
>Pozdrawiam, Basia.

No pewnie, dzięki, tak jest dużo lepiej.

Ściskam mocno, Jacuś

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2006-04-20 12:21:03

Od: "mgielka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie przed chwila stamtad wrocilam z zakupiona brunnera Jack Frost.
W rzeczywistosci rownie piekna jak na zdjeciach...i kolejna pozycja z
listy chciejstw skreslona :))))))

8. Data: 2006-04-20 17:30:59

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> parkowych. Róż nie ma ale jest brunera "zimny jacek" za 12 zł całkiem ładne

Witam!

Ten "zimny jacek " , to się chyba boi zimna . U mnie pokazał sie dopiero dzisiaj,
jak sie zrobił upał , a pozostale brunnery wyszły juz ponad tydzień temu.
Pozdrawiam , Elzbieta

wierzba .....
Krajobraz po ... zimie
Fioletowe Liatris