zjazd ustron 2005

1. Data: 2005-06-22 12:45:34

Temat: zjazd ustron 2005
Od: "elvisiatko" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DRODZY PRZYJACIELE !!!!
SERDECZNIE CHCIALAM WAS ZAPROSIC NA VI Zjazd Osób Niepełnosprawnych
Związanych z Internetem, który odbędzie się w dniach 22-24 lipca tego roku. W
tym roku naszym hasłem przewodnim będzie:
"HISTORIA ZJAZDU NASZE SUKCESY I PORAZKI, PROGRAM NAPRAWCZY (CO ZROBIC ŻEBY
BYŁO LEPIEJ) POKAZMY SWOJE MOZLIWOSCI - HOBBY"
Zadaniem naszym w tym roku będzie:
Wiemy doskonale że od jakiegoś czasu cos jest nie tak, pora przedyskutować
co zrobić aby to zmienić na lepsze by to co stworzyli nasi koledzy nie
rozmyło się. Wspomożemy się małym kursem asertywnosci opowieściami o naszych
zainteresowaniach ,hobby a aby nam się dobrze gadało i integrowało pojedziemy
na wycieczkę niespodziankę . mam nadzieje również na długie wieczorne
posiadówy przy dobrej muzyce, poezji i małym co nieco ;) w przyjacielskim
gronie.

WARUNKI POBYTU

Szczegóły na temat zakwaterowania i kosztów uczestnictwa:

Dyrekcja hotelu "Magnolia" dokonała w hotelu kilku adaptacji do potrzeb osób
poruszających się na wózkach. Powstał drugi węzeł sanitarny w pełni
przystosowany dla wózkowiczów.
Musimy jednak zwrócić uwagę na fakt, iż pokoje hotelowe, w których znajduje
się również łazienka nie są w pełni przystosowane do przyjmowania osób na
wózkach. Przy zgłaszaniu zatem uczestnictwa bardzo prosimy o dopisanie swoich
specjalnych potrzeb, np. wyższe łóżko, krzesełko pod prysznic czy podnośnik.

Dzięki dofinansowaniu przez Fundacje ARKA udało się nieco obniżyć koszty
zakwaterowania uczestników. W tym roku wygląda to tak:

* nocleg + śniadanie: 49,00 zł
* obiadokolacja: 19 ,50 zł

RAZEM: 68,50 zł

jest propozycja wprowadzenia zaliczek w wysokości 30 zł wpłacanych na konto
hotelu Magnolia .
Bank PKO BP/O Ustroń nr 33102013900000640200192112
Proszę zaznaczyc zjazd ustron 2005 i będzie to wiadomosc dla hotelu ze maja
zarezerwowac miejsce dla tej osoby.
Zakwaterowanie w pokojach 2-, 3-osobowych ! Oficjalna strona hotelu www.hotel-
magnolia.pl

MAPY DOJAZDU
Miejsce zjazdu:
Hotel "Magnolia":
43 - 450 Ustroń Zawodzie,
ul. Szpitalna 15
tel: (33) 854 36 90
fax: (33) 854 33 32
e-mail: m...@p...pl

www: www.hotel-magnolia.pl
Dojazd do miejsca zjazdu ilustrują mapki na stronie www.pilot.pl
(dostępne są dwie mapki: okolice Ustronia i pod spodem Centrum Ustronia)
Informacje dla podróżujących pociągiem: najbliżej hotelu znajduje się stacja
Ustroń Zdrój przy ulicy Grażyńskiego
Czekam na chetnych pozdrawiam i mam nadzieje do zobaczenia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl