złamanie obojczyka

1. Data: 2003-01-04 21:31:43

Temat: złamanie obojczyka
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc. Mam złamany obojczyk. Początkowo założono mi gips a na
drugi dzień lekarz go zdjął i kazał chodzić w opasce ósemkowej. Czy jest tutaj
ktoś kto się na tym zna? Chodzi mi o to czy taka opaska ma lepsze działanie niż
gips. A może ktoś z Was miał złamanie obojczyka? Jak tak niech napisze ile
trwała rechabilitacja i jak ręka sprawuje się teraz. Pozdrawiam

2. Data: 2003-01-05 08:10:14

Temat: Re: złamanie obojczyka
Od: "KdH" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś z Was miał złamanie obojczyka? Jak tak niech napisze ile
> trwała rechabilitacja i jak ręka sprawuje się teraz. Pozdrawiam

Mialem zlamany trzy razy:)
Gips nosilem jakos dlugo (chyba 2 albo 3 tygodnie) nie pamietam dokladnie bo
bylo to jakies 10 lat temu, "rehabilitacja" trwala okolo 1 dnia jak mialem
zdretwiala reke po gipsie:) w tej chwili trenuje min. sporty walki i reka
sie ma bardzo dobrze

3. Data: 2003-01-05 17:52:57

Od: "foma" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo proszę o pomoc. Mam złamany obojczyk.
Nie ma reguł, u b. małych dzieci tzw miękka ósemka, starsze dzieci i dorośli
raczej ósemka gipsowa lub op.Desaulta gipsowy.Obojczyk jest kością, która
praktycznie zrasta sie zawsze.Istotą leczenia jest odwodzenie odłamów
szczególnie ważne gdy odłamy są przemieszczone.Pozdrawiam M.F.

homeopatia
Wada wzroku i perypetie z okularami.....
bezowulacyjne cykle - jaka szansa na ciaze ??? - prosimy o pomoc ...
choroba oczu nr 410 ????
chudnięcie i problemy z tym związane