zmiana osobowości

1. Data: 2011-01-12 20:09:31

Temat: zmiana osobowości
Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może to dziwne o czym chcę napisać, ale nie daje mi to spokoju.
Może ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem?
Może ktoś ma wiedzę na ten temat? A może ja po prostu wymyślam
niestworzone historie. W skrócie. Małżeństwo brata. Niezbyt udane. Od
kilku lat awantury, kłótnie. Brat postanowił złożyć pozew o rozwód.
Wydaje mi się, że to przemyślana decyzja z zamiarem której nosił się
ponad rok, o której również głośno mówił w rodzinnym gronie. Na kilka
dni przed złożeniem pozwu, nastąpił zwrot o 180 stopni. Bywa i tak.
Można zmienić zdanie, ale.. i to nie daje mi spokoju. Od jakiegoś
czasu zachowuje się co najmniej dziwnie. Huśtawki nastrojów, apatia,
nadmierna wesołość, dziwne zaniki pamięci. Rozmawiamy zwyczajnie,
normalnie, przyjacielsko, ustalamy coś. Sprawy są błahe. Mija
godzina.. "acha, acha..tak? naprawdę ? mówiłaś mi? itp "
I to wszystko w ciągu kilku godzin. Pomyślałam że coś łyka świadomie
albo "nieświadomie". Może to reakcja na stres, zmęczenie. Martwię się.
Z silnego, zdecydowanego faceta, zrobił się...brak mi słów. Chce
pomóc. Nie wiem jak.

2. Data: 2011-01-12 20:20:17

Temat: Re: zmiana osobowości
Od: "<,,>__" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał
[...]
-
No cóż...

Mam podobne historie za sobą, chyba...

1) moze był u psychiatry i bierze tabletki
- takie są mniej więcej efekty...

2) sama choroba tak się przejawia
- nagłe zmiany nastrojów,
czyli psychoza maniakalno-depresyjna,
teraz to się chyba nazywa "dołki-górki" czy jakoś tak.

3) może ma kłopoty finansowe - u mnie się od tego zaczęło
i od kłopotów w pracy... :o/

Jeśli mogę w czymś pomóc, jestem do dyspozycji
24 godz. na dobę.

Łoś

3. Data: 2011-01-12 20:32:23

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> 3) może ma kłopoty finansowe - u mnie się od tego zaczęło
>    i od kłopotów w pracy... :o/
>
> Jeśli mogę w czymś pomóc, jestem do dyspozycji

..u psychiatry nie był..to też nie kłopoty finansowe..
moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(

4. Data: 2011-01-12 20:35:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 12 stycznia 2011 21:32. carbon entity 'Iga' <s...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> ..u psychiatry nie był..to też nie kłopoty finansowe..
> moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
> zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(

Mogą to być również czary --- albo jedno połączone z drugim jak w vodou ;)

5. Data: 2011-01-12 20:39:20

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 21:35, "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> wrote:
> [...]
>
> --
> tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai
> ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

voodoo :) ok :)

6. Data: 2011-01-12 20:44:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

środa, 12 stycznia 2011 21:39. carbon entity 'Iga' <s...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> voodoo :) ok :)

To nie żadne śmichy-chichy. Żebyś też wiedziała, ile kobiet współczesnych
interesuje się Wiccą...

7. Data: 2011-01-12 20:44:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jan 2011 12:32:23 -0800 (PST), Iga napisał(a):

> ..u psychiatry nie był..to też nie kłopoty finansowe..
> moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
> zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(

Wystarczy, jeśli mu bromu dolewa do herbaty...
"Skutki stosowania:
- podrażnienie przewodu pokarmowego, zaburzenia alergiczne i skórne,
nudności, wymioty;
- długotrwałe stosowanie prowadzi do groźnego zespołu toksycznego zwanego
BROMIZMEM, charakteryzującego się objawami neurologicznymi, psychicznymi
(niepokój, omamy) i ogólnymi (wysypka skórna). Zaburzenia pamięci, lęk,
nerwowość, halucynacje, manie, delirium, psychozy, śpiączka, nekrozy
skórne."

8. Data: 2011-01-12 20:45:53

Od: Iga <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie żadne śmichy-chichy. Żebyś też wiedziała, ile kobiet współczesnych
> interesuje się Wiccą...

pierwsze słyszę..pogrzebię w sieci co to takiego

9. Data: 2011-01-12 20:48:19

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> voodoo :) ok :)

To nie żadne śmichy-chichy. Żebyś też wiedziała, ile kobiet współczesnych

PS. Ziólka, minerały, napary... jest wiele naturalnych źródeł trucizN, z
których może skorzystać wspólczesna psychopatka z ambicjami do studiowania
dawnych religii i wiedzy ezoterycznej. Nie musi wcale latać na mietle ;)

10. Data: 2011-01-12 20:52:30

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iga" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

..u psychiatry nie był..to też nie kłopoty finansowe..
moja diagnoza : podtruwa go baba (ta nie chce rozwodu), chcąc z niego
zrobić bezwolnego chłopka, który zgadza się na wszystko :) ;) :(

Zanim definitywnie oskarżysz bratową, rozważ jeszcze narkotyki.

JBP

A może (.) co ?
Do przyjaciół Moskali.
Imię -`@'- Jezus